הותר לפרסום

בנו של לב לבייב נעצר בפרשת 'היהלום השחור'

בית המשפט התיר לפרסם כי זבולון לבייב, בנו של המליונר החרדי לב לבייב, הוא אחד העצורים בפרשת 'היהלום השחור'. מעצרו הוארך אמש בשבעה ימים. הבן מכחיש את החשדות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לב לבייב (צילום: פלאש 90)

בית משפט התיר הצהריים (שלישי) לפרסם כי זבולון לבייב, בנו של המיליונר החרדי לב לבייב, הוא אחד מששת העצורים בפרשת 'היהלום השחור' שנחשפה אתמול. ובמרכזה חשד להברחת יהלומים בשווי של מאות אלפי שקלים

זבולון לבייב מכחיש את החשדות נגדו וטוען כי מעולם לא ידע על הברחות יהלומים בחברה שבבעלות אביו. אמש האריך בית המשפט את מעצרו בשישה ימים. בהחלטתו כתב השופט: "הונחו לפני מסמכים הקושרים את החשודים לעבירות. ישנם בכירים יותר ופחות, כאלה שמעורבים באופן עמוק יותר, וכאלה שהחשד לגביהם פחות. לעת הנוכחית ישנו חשד סביר לגבי כל אחד ואחד מהחשודים. ישנה עילת מעצר מובהקת לשיבוש הליכים".

גורמי חקירה צוטטו אמש ב'החדשות': "כל העקבות מובילים ללבייב, הוא הנהנה העיקרי מההונאה. חלק מהרכוש שנתפס שייך לו. לבייב לא נמצא בארץ, אם היה הוא נחקר ונעצר".

מנגד, מקורבים לאיש העסקים אמרו: "הוא לא מתכוון להגיע לארץ, אם המשטרה רוצה לחקור אותו היא תצטרך להגיע אליו לחו"ל".

במשטרה אמרו: "אנחנו ננסה להגיע אליו, ננסה לקדם חקירה משותפת עם הרוסים, זה גם אינטרס שלהם".

מטעמה של חברת LLD נמסר בתגובה כי "החברה אינה מכירה כלל את האירוע המדווח בתקשורת. מר לבייב והחברות שבשליטתו פועלים בהתאם לנורמות הראויות, ותוך הקפדה על ציות לחוק. אנו מקווים כי הנושא יתברר במהרה והחשדות יתבררו כמשוללות בסיס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר