ליאון: "ירושלמים - אמיתיים"

ברקוביץ' עוקץ: "אני מוכן לעימות מול גפני ודרעי"

בשונה מהסיבוב בראשון בבחירות לראשות עיריית ירושלים, כעת בסיבוב השני לא נערך עימות בין המועמדים ליאון וברקוביץ', והדבר גורר חילופי האשמות ועקיצות (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המועמדים לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון ועופר ברקוביץ', לא מתעמתים מול המצלמות, אך רושמים התנצחות תקשורתית מתמשכת.

בהודעה שהוציא מטה ברקוביץ', הואשם ליאון כי "מרגע ההודעה שנערכים לסיבוב שני בירושלים, כל מערכת תקשורת רצתה לקיים עימות בין ברקוביץ' למתמודד משה ליאון, אולם ליאון מסרב, ואף לא מתראיין כלל".

"הסיבה", נכתב בהודעה: "ליאון לא צריך ראיונות - כי התמיכה שלו באה מהחרדים".

עוד אמרו במטה המתחרה, כי "בעקבות כך קורא עופר ברקוביץ' להתייצב לעימות בכל מקום ובכל שעה, ואם ליאון כל כך חושש, ברקוביץ' מוכן להתעמת מול דרעי וגפני...", שלטענתו ליאון הוא עושה דברם.

"מי שמזלזל בתקשורת הכללית, מזלזל בבוחרים ולוקח כמובן מאליו אך ורק את החרדים המחוברים לעסקנים", טוענים במטה ברקוביץ'.

במטה ליאון כמובן לא נותרו חייבים, והגיבו בחריפות: "צר לנו על כך שהמועמד שמכנה עצמו כמועמד פלורליסטי, ממשיך לעסוק בקמפיין השחרה מעל כל גבעה רמה ותחת כל עץ רענן, ועוסק דרך קבע בפילוג ובהדרה; בתיוג הירושלמים לשווים יותר או אמיתיים יותר, לעומת אלה ששווים פחות או ירושלמים פחות".

ליאון וברקוביץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"הוא קורא למצביעים שהצביעו בעבורו, ירושלמים אמיתיים, ואם כן - איזה ירושלמים הם השאר?!", עקצו במטה ליאון.

"אני מעדיף", הוסיף ליאון, "לראות את עצמי כראש עיר שכולם שווים בעיניו, ואין זה משנה אם הם חובשי כיפה או חסרי כיפה, ואם הם מגילה ותלפיות-מזרח, מרחביה או בית הכרם".

עימות סוער, בסיבוב הראשון (צילום: מתוך טוויטר)

המועמד ליאון חזר בהודעתו על ההסבר האמיתי, לדבריו,, מדוע הוא קיבל רק מעט קולות מקרב הציבור החילוני: "בבחירות למועצה נפגעתי קשות, מכך ששמי הוסר מהפתק הלבן, דבר שגרם לבלבול אצל המצביעים שלי, וכך המצביעים הרבים בפתקים שנשאו את השם משה ליאון (כ-25% מהקולות שלי) לא ידעו לשייך את הפתק הלבן לפתק הצהוב. לא התבכיינתי כאשר זה קרה, ולא אעשה זאת עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר