נפגע מאופנוע

520,000 שקלים פיצוי לרוכב אופניים חשמליים

ר', תושב בני ברק, תבע באמצעות עו"ד אלי מאור רוכב אופנוע שפגע בו בעת שרכב על אופניו. ביהמ"ש פסק לו פיצויים בסכום חסר תקדים של 520,000 שקלים בגין פציעתו (משפט)

אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ר' תושב בני ברק, נפגע בהיותו בן 35 במהלך רכיבה על אופניים חשמליים במרכז העיר בני ברק, כאשר בבוקר בדרכו לעבודה נפגע על-ידי אופנוע.

ר' הגיש כתב התביעה ע"י עו"ד אלי מאור מבני ברק, המומחה בייצוג נפגעי תאונות ורשלנות רפואית, לפיו, האופנוע חצה את הצומת בניגוד לכללי התנועה ובמהירות מופרזת, פגע בר' והעיף אותו מאופנייו החשמליים, בעוד ר' במועד רכיבתו על האופניים החשמליים, היה ללא קסדת מגן.

כתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בפ"ת נגד רוכב האופנוע וחברת הביטוח שלו, מתאר את מסכת היסורים שעבר ר' לאחר התאונה, שבעקבותיה אובחנה לר' חבלת ראש, שגרמה לו לכאבי ראש וסחרחורות והן לשבר באחת משיניו הקדמיות בפה.

כן צויין בכתב התביעה כי לאחר שחרורו מביה"ח, נאלץ ר' גם לעבור סדרות של טיפולי פיזיותרפיה והיה גם באבחון נוירו-קוגנטיבי על רקע חבלת הראש שעבר שבמהלכו אובחן כי ר' סובל מ"זעזוע מוח".

בהתאם להלכת בית המשפט העליון מקדמת דנא, נטען בכתב התביעה, כי יש לחייב את חברת הביטוח לשלם לר' את הפיצויים בשל מגבלותיו התפקודיות הניכרות ובשל הפסדי השתכרות שיגרמו לו בעתיד, בעקבות הפגיעה שנגרמה לו בכושר עבודתו והשתכרותו לעתיד וזאת עד גיל פרישה לפנסיה.

בתגובה, הוגש כתב הגנה לתיק בית המשפט מטעם חברת הביטוח בשמה ובשמו של רוכב האופנוע, המתנער מאחריותם לתאונה וטוען בין היתר שהתאונה אירעה בשל אשמתו של ר' ו/או ר' הוא זה שאחראי לנזקיו, ולחילופין לר' לא נותרו נזקים של ממש המזכים בפיצוי בנזיקין...

בימים אלה ניתן פסק דינו של בית המשפט השלום בפ"ת, במסגרת הסכם פשרה שהושג לאחר מו"מ שהתנהל בין באי כח הצדדים, שקבע פיצוי חסר תקדים לתאונה בפגיעה באופניים חשמליים ששולם ע"י חברת הביטוח - בסכום של 520,000 שקלים, מתוכם 120,000 שקלים, תקבולים שקיבל ר' מהמוסד לביטוח לאומי, מח' נפגעי עבודה בגין פציעתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר