בית שמש

החשש מעליזה בלוך: בנייה מהירה של בתי כנסת

גבאים בבית שמש מאיצים בניית בתי כנסת - לפני כניסת עליזה בלוך לתפקיד. במודעת התנצלות לשכנים הם מודיעים כי במהלך השבוע הקרוב תואץ בניית בית הכנסת (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
עליזה בלוך וההודעה (צילום: יעקב לדרמן / פלאש 90, באדיובת המצלם)

תושבים חרדים בעיר בית שמש, חוששים מהשינויים שיהיו בעקבות כניסתה של ראש העיר עליזה בלוך לתפקיד וממהרים לסיים בניית בתי כנסת.

בתקופת כהונתו של ראש העיר החרדי היוצא, משה אבוטבול, נבנו עשרות בתי כנסת בעיר. גם בקדנציה האחרונה ניתנו אישורים רבים, זאת גם בפעילות חבר המועצה מ'דגל התורה', משה מונטג, שהחזיק בתיק תכנון ובנייה וסייע רבות לבתי כנסת.

עם היוודע תוצאות הבחירות שאכזבו את החרדים, חוששים כעת החרדים כי מונטג יאבד את שליטתו בתיק תכנון ובנייה, וגם אישורים שנמצאים בתהליך בנייה - יעצרו.

בסמוך לבית כנסת "תפארת יעקב אשכנז" הנבנה בימים אלה ברמה ג' נתלתה מודעה המלמדת על החשש הכבד.

המודעה נתלתה במטרה למנוע את זעם השכנים על הבנייה המואצת במשך שעות היום ללא הפסקה, כאשר מן המודעה עולה כי המטרה לסיים את הבנייה תוך שבוע, כלומר, לפני כניסתה של בלוך לתפקיד.

במודעה שהגיעה לידי כיכר השבת ונתלתה ברחוב נריה הנביא 13 נכתב: "שכנים יקרים שלום רב, לאור תוצאות הבחירות מהלך השבוע הקרוב אנו נעבוד למען בניית בית הכנסת ביתר שאת וביתר עוז, אנו מתנצלים מראש על חוסר הנעימות, ומקוים להבנתכם", על החתום מתפללי וגבאי בית הכנסת תפארת יעקב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר