נחנך בית המתנדב של 'איחוד הצלה' במרכז ירושלים

רבנים ואישי ציבור השתתפו ביום חמישי האחרון במעמד חנוכת בית המתנדב של 'איחוד הצלה' בסניף ציון - ירושלים הרבנים החשובים ברכו בדבריהם את עשרות המתנדבים והודו להם על פעילותם ועל מסירותם בכל עת למען הצלת חיים (בריאות, שיווקי)

קצין המבצעים של מרחב ציון במשטרת ירושלים אבי ביטון בגזירת הסרט (צילום: יח"צ)

רבנים ואישי ציבור השתתפו ביום חמישי האחרון במעמד חנוכת בית המתנדב של 'איחוד הצלה' במרכז ירושלים.
כיבדו בהשתתפותם רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ סגן ראש עיריית ירושלים הרב יוסי דייטש מנכ״ל איחוד הצלה משה טיטלבוים, סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק, סמנכ״ל הארגון לייזר היימן, מיקי כהן ראש מרחב ירושלים וכן קצין המבצעים של מרחב ציון במשטרת ירושלים אבי ביטון.

קצין המבצעים של מרחב ציון במשטרת ירושלים אבי ביטון בגזירת הסרט (צילום: יח"צ)

בקביעת המזוזה כובד רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ. במהלך הערב הושקו דפיברילטורים חדשים שישמשו את מתנדבי איחוד הצלה בסניף ויתנו מענה במקרי חירום.

רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ בקביעת המזוזה (צילום: יח"צ)
דפיברילטורים חדשים שישמשו את מתנדבי איחוד הצלה בסניף (צילום: יח"צ)

סגן ראש עיריית ירושלים הרב יוסי דייטש אמר באירוע״ כמה כיף לראות את ההתרחבות של איחוד הצלה בירושלים, אני שמח להיות שותף במפעל האדיר הזה ואני מתחייב שכפי שהשתדלתי לסייע לאיחוד הצלה בקדנציה הקודמת כך אעשה גם להבא. תמשכו להתרחב אתם עושים טוב לירושלים והעיר זקוקה למתנדבים של איחוד הצלה. תמשיכו ותתרחבו ואנחנו נמשיך הלאה לעמוד לימינכם למען הצלת חיים ולמען תושבי ירושלים״

הרב יוסי דייטש בדברי ברכה (צילום: יח"צ)
דברי ברכה חמים מפי הרב יוסי דייטש סגן ראש עיריית ירושלים

סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק אמר באירוע ״סניף ציון ירושלים חולש כיום על כל אזור מרכז העיר, כמות מקרי החירום באזור הינה גדולה גם בשעות הקטנות של הלילה מטבע הדברים ועדיין לכל מקרה רפואי יש מענה מקצועי ומהיר בתוך שניות וזה דבר שאינו מובן מאליו. אני רוצה להודות לראש הסניף נחום ברנשטיין ולראשי הצוותים יוסי רפאלי ושלום סננס אשר פועלים רבות לפיתוח וביסוס הסניף בהצלחה רב. תודה מיוחדת לסגן ראש העיר הרב יוסי דייטש על הסיוע והמענה לכל צורך ופנייה שלנו בעיר למען הצלת חיים"

מנכ"ל הארגון נושא דברים (צילום: יח"צ)
הרב דייטש בקביעת מזוזה בחדר הכינוסים (צילום: יח"צ)
הכניסה למתחם בית המתנדב במרכז העיר (צילום: יח"צ)
סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק (צילום: יח"צ)

ראש הסניף נחום ברנשטיין סיפר ״לאחר שקיבלנו את המבנה מעיריית ירושלים ראינו התגייסות גדולה של כלל המתנדבים כל אחד לפי יכולתו בכדי לשפץ ולארגן את בית המתנדב בצורה הטובה ביותר, הוכחנו שוב שאיחוד הצלה זה משפחה אחת גדולה וכל אחד נתן מעצמו למען המטרה הזו. כיום אנו זוכים לברך על המוגמר. כאן בבית המתנדב נקיים בעז״ה השתלמויות מקצועיות ושיעורי הלכה למתנדבי הסניף וכן הדרכות לציבור הרחב"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר