הסיבה להיעדרות הזוכה

מבוכה: מפעל הפיס פרסם מספר זכייה שגוי

גם אתם התפלאתם כיצד הזוכה ביותר מ-3 מיליון שקל לא הגיע לאסוף את הפרס? אז זהו, שהסיפור שונה לחלוטין: הספרות שפורסמו ככאלו שעלו בהגרלה, כלל לא היו מדוייקות (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: David Cohen/Flash90)

החיפושים של מפעל הפיס אחרי זוכה בפרס של 3 מיליון שקלים, מהגרלה שנערכה בחודש מאי, לא הועילו מסיבה מאוד פשוטה: המספר שפורסם כזה שעלה בהגרלה... אינו נכון.

כזכור, שני פרסים כספיים נאים המתינו בתקופה האחרונה במשרדי מפעל הפיס. האחד של 9.3 מיליון שקלים, מהגרלה שנערה לפני כחודש, והשני של 3 מיליון, מהגרלה שהתקיימה לא פחות מחמישה חודשים.

מפעל הפיס פרסם את המספרים שעלו בהגרלה לשני פרסים אלו, והפציר בזוכים שיבוא למשרד כדי 'לאסוף' את הצ'ק הנחמד, שצפוי לשנות את חייהם.

ואכן הזוכה בפרס הגדול יותר זיהה את מספרי הזכייה שלו, היה המום לראות אותם בתקשורת ולגלות כך שהוא ה'מבוקש' - ומיהר אל משרדי המפעל וקיבל את מבוקשו בחיוך מאושר.

לעומתו, הזוכה בפרס הישן יותר, בן שלושת מיליוני השקלים, בושש מלהגיע, למרות שמפעל הפיס התריע לפני כשבועיים כי נותר לו שבוע בלבד לעשות זאת, לפני שיפקע תוקף זכייתו על פי התקנון - ואכן ביום ראשון הזכייה פגה.

אלא שהיום (חמישי), כאמור, מתבררת המבוכה: לפי חשיפת סיון כהן מהתכנית 'הכל כלול' ב'חדשות עשר', במפעל הפיס מודים כי נפלה טעות באחת הספרות שפרסמו בתוך המספר הזוכה, כך שהמספר 31 הינו שגוי; מדובר למעשה במספר 37.

במפעל הפיס מתנצלים על הטעות בפרסום, ושוקלים בגינה להאריך את אפשרות הזוכה האנונימי לממש את הפרס המשמעותי.

תגובתו הרשמית של מפעל הפיס, כפי שנמסרה: "במידה והזוכה יגיע בימים הקרובים, ייעשה כל מאמץ כדי שיקבל את הזכייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר