פתח תקווה

בישיבת חב"ד הצדיעו לשלוחים עם אורן חזן ומיקי זוהר. צפו

עת הסבו שלוחי חב"ד אל שולחנות ה"באנקעט" המסורתי בניו יורק, התאספו תלמידי ישיבת חב"ד פתח תקווה לערב מיוחד - ה"באנקעט" - ערב ההצדעה לאלפי שלוחי חב"ד (חסידים)

(צילום: חיים טויטו )

עת הסבו שלוחי חב"ד אל שולחנות ה"באנקעט" המסורתי בניו יורק, התאספו תלמידי ישיבת חב"ד פתח תקווה לערב מיוחד - ה"באנקעט" - ערב ההצדעה לאלפי שלוחי חב"ד.

חדר האוכל עוצב ונערך כיאה לערב מיוחד זה והפך לאולם מפואר עם שולחנות ערוכים לצד מסכי ענק אשר ניצבו ליד הבמה המפוארת.

הרב מנחם מנדל לבל, נטל את שרביט ההנחיה ופתח במספר מילים אודות עניינו של שליח ופעולותיו בעולם כאשר וידאו מיוחד המשולב עם מראות קודש מיוחדים הוסיף עוד ועוד על מעלת השלוחים ויחסו הנלבב של הרבי למפעל השליחות.

לאמירת פרק התהלים של הרבי כובד המשגיח ר' ישראל אופן ומיד לאחר מכן פרצה תזמורתו של אמן הקלידים החב"די אלאור ולנר בניגוני שמחה שסחפו את התמימים לתוך מעגל חסידי ענק ומאוחד.

מ"מ ראש העיר פתח תקווה אוריאל בוסו דיבר על המהפך העצום שחוללה הישיבה בעיר.

את המשא המרכזי נשא הרב מרדכי גורליק, השליח לשכונת אם המושבות בפתח תקווה, כאשר דיבר על חשיבות שליחותו של תמימים בלימוד התורה ועבודת התפילה כפי שלימד והדריך הרבי.

לאחריו הוזמן לדבר יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ מיקי זוהר, אשר כיבד בנוכחתו וסיפר לתמימים על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו להיוולד בתאריך י"א בניסן ואף לאחר שנים להיכנס למשכן הכנסת באותו התאריך. כמו כן הביא מספר סיפורים אשר נתקל בעצמו בשלוחי חב"ד בעולם וסיים את דבריו עת הסביר לתמימים על החוק המיוחד שמעביר כעת בכנסת על הנצחת מורשת הרבי מליובאוויטש ביום חינוך מיוחד בכלל בתי הספר.

בעל המנגן דוד סיטבון פצח בניגון מיוחד וסוחף יחד את התמימים וח"כ מיקי זוהר לאווירה מיוחדת כשמיד לאחר מכן ר' יובל ברנס משלוחי חב"ד בתל אביב נוטל את המיקרופון ומשתף את התמימים בסיפורים מיוחדים אודות עבודת השליחות בעיר תל אביב.

ח"כ אורן חזן שכיבד אף הוא בנוכחותו שיתף את התמימים בסיפורים מיוחדים ובפגישותיו בשלוחי חב"ד ברחבי העולם ובקשר המיוחד שמחבר אותו אל הרבי.

ראש העיר החדש של פתח תקווה, רמי גרינברג, כיבד את האירוע בנוכחותו, ואף נשא מספר דברי ברכה.

ראש הישיבה הרה"ח יצחק אקסלרוד חתם את האירוע ועורר את התמימים על שליחותם החשובה ועל מעלת שליחותו של תמים בדורנו דווקא.

במהלך הערב העניק מנכ"ל הישיבה איתן גלבוע תעודות הוקרה לראש העיר רמי גרינברג ומ"מ מקום ראש העיר אוריאל בוסו על עזרתם הרבה מיד עם היכנסם לתפקיד נכבד זה.

כיבדו את הערב בנוכחותם צוות הישיבה: הרב איצ'ה מיידנצ'יק, הרב קלמן סגל, הרב יוסף יצחק בקשי, הרב פנחס שוורץ, הרב מנחם מענדל פרידמן, הרה"ת אושריאל דהן. על הפקת הערב עמלו התמימים חברי הנהלת הישיבה: הרה"ת מנחם מענדל לבל והת' חיים טויטו כאשר סייעו בידם תלמידי הישיבה הת' שימי הרשקופ והת' שניאור גלס.

הצלם חיים טויטו מגיש גלריה מרהיבה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר