צפו

נתניהו סירב להביע תמיכה במועמד הימין משה ליאון

ראש הממשלה נשאל היום במסיבת עיתונאים במי הוא מתכוין לתמוך בסיבוב השני של הבחירות שייערכו מחרתיים בירושלים, בליאון או בברקוביץ • צפו בתשובתו המתחמקת (חדשות בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, במסיבת העיתונאים בפריז (צילום: איתי בית-און, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בסירובו להביע תמיכה במי מהמועמדים בסיבוב השני של הבחירות שייערכו מחרתיים בירושלים, משה ליאון או עופר ברקוביץ,.

"המתינו...", הוא ענה בקצרה, ובחיוך רחב, במענה לשאלה ספציפית בענין, במסיבת עיתונאים שקיים היום (ראשון) בפריז.

נושאים נוספים אליהם התייחס ראש הממשלה במסיבת העיתונאים שזומנה בהתראה קצרה:

הזירה המדינית הבינלאומית: "שוחחתי עם הנשיא טראמפ ועם פוטין. זה חשוב לאינטרסים שלנו. שורה של מנהיגים אפריקאים שדיברו על החשיבות בשיתוף הפעולה עם ישראל. אין עוררין על כך שישראל היא כוח עולה בעולם. השיחה עם פוטין הייתה טובה ועניינית, וחשובה מאוד. מעבר לזה אין טעם לפרט".

פגישתו של נתניהו עם נשיא רוסיה פוטין

ההבלגה מול חמאס בעזה: "אני רואה ואני לא אומר את זה סתם, אני רואה בחורים צעירים, שהולכים ליחידות שלהם, לוקחים איזה צ'ימידן, נפרדים מההורים, הולכים לשם, יודעים בפני מה הם הולכים, וחלק לא חוזרים. אני רואה מה קורה למשפחות, לחיים הצעירים האלה. זה מחיר כבד מאוד. אני רואה את זה. אני חי את זה".

העברת הכסף הקטארי לרצועה: "אני פועל להחזרת השקט לתושבי עזה, או יותר נכון, לתושבי עוטף עזה, ולמנוע קריסה הומניטרית. זה היעד שקבע הקבינט בהמלצתי. בואו נחזור לתנאי ה-29/3. היה חשמל, כמות כזאת או אחרת, והיו משכורות. זה הביא לחנק. אני מעוניין להביא לתוצאה הזאת. אמור להיות פיקוח מסוים".

פרשת הצוללות: "אני לא מתכוון להתייחס לשאלות. ביום שאתם שומעים חדשות חשובות שכאלה. התקווה הייתה שאפשר היה לערב אותי. נגדי מטיחים את ההאשמות ההזויות ביותר, לא נמנעים ומהססים לעשות זאת. זה לא הלך, תתרגלו. העניין של הצוללות צלל למצולות. ניתן לציבור להחליט. מישהו שאל אותי בעלייה למטוס האם אני ראוי להנהגה: מי שקובע זה הציבור בישראל. הוא קובע אם אני מנהיג את ישראל בצורה אחראית. התשובה ניתנת ותינתן על ידי האזרחים".

"פעלתי ללא רבב, זה מה שיצא מכאן, כל אחד מבין בזה. לא נפל במעשי רבב. לגבי האחרים, אמרתי; נחכה לסוף התהליך. יש משפט שדה, משפט תקשורת ומשפט המלצות. השופט אדמונד לוי אמר פעם 'המלצות - לא יודע מאין צצו ומה מעמדן בחוק'. אל תעשו משפטי שדה".

נתניהו עם נשיא ארה"ב טראמפ, היום
נתניהו עם רנצלרית גרמניה מרקל, היום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר