גם הרב ברלנד תומך

מרן הגר"ח קנייבסקי במכתב חריף: 'לעתיד לבוא לא יהיו תירוצים'

לפי מכתבו של מרן הגר"ח, "כל הנמנע מלהצביע למשה ליאון הרי הוא שותף בכל החילולי שבת והקדושה והטהרה והחילול ה' שייעשו ח"ו בירושלים וממילא בכל העולם לדורי דורות" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מרן שר התורה בכנס של 'דגל' לתמיכה במשה ליאון (צילום: אהרון קרון, פלאש90)

מכתב חריף של מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, מתפרסם בשעה האחרונה באמצעות דוברות 'דגל התורה' בדבר ההצבעה עבור המועמד משה ליאון בירושלים.

את מכתבו (ראה למטה) פותח שר התורה: "אל כבוד הרבנים הגאונים ושאר עמא דבירושלים, שלומכם ישגא. באשר קדושת ירושלים וטהרתה ושמירת השבת וכו' תלויה בכף מאזניים".

"הבחירות ביום שלישי הבעל"ט, וממש על זה כתב מרן החזון איש זללה"ה: 'הרבה גופי תורה ויהדות תליא בזה', לכן דבר ברור לכל בעל שכל, שחובה גמורה ואין שום היתר בעולם להימנע מלהצביע ביום שלישי למשה ליאון", נכתב.

משה ליאון בכותל המערבי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

על פי הדברים החריפים, "וכל הנמנע מלהצביע, או שמרפה ידי המצביעים להנ"ל, הרי הוא שותף בכל החילולי שבת והקדושה והטהרה והחילול ה' שייעשו ח"ו בירושלים, וממילא בכל העולם, לדורי דורות".

מרן הגר"ח מזהיר, ומברך: "ולעתיד לבוא לא יועילו שום תירוצים, וכל המצביעים והמחזקים והמקדשים שם שמיים ותומכים בכל עוז בידי משה ליאון יזכו לילדים צדיקים ולשפע ברכות".

יצויין כי מנהיג קהילת ברסלב, הגאון רבי שלום ארוש, והמקובל הגאון רבי דוד בצרי, נפגשו עם המועמד לראשות העיר משה ליאון והודיעו על תמיכתם בו לראשות העיר.

ליאון עם הרב ארוש (צילום: באדיבות המצלם)

הגאון הרב שלום ארוש נפגש עם משה ליאון, לצד יו"ר ש"ס בירושלים צביקה כהן, והתבטא: "עכשיו זה לא משה, ולא יצחק ולא יעקב. עכשיו זה מי לה' אלי. באמת מי שאוהב את ה' יתברך לא יתעצל ויעשה הכל לבחור במשה ליאון שיחיה ויאריך ימים. ושירושלים תהיה כמו שהיא צריכה להיות".

עוד הוסיף הרב ארוש: "אני מברך בברכת התורה: כל מי שיצביע למשה ליאון, ימצא את הזיווג שלו ויזכה לברכות מכל הצדיקים".

גם הגאון רבי דוד בצרי, מזקני המקובלים, בירך את משה ליאון בפגישה עמו, והודיע כי למען קדושת ירושלים יש לבחור בו.

ליאון עם הרב בצרי (צילום: באדיבות המצלם)

מי שעוד הביע את תמיכתו הוא הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת 'שובו בנים', שבשעות האחרונות הודיע כי הוא גוזר על בני קהילתו לתמוך במשה ליאון לראשות העיר ירושלים.

בתוך כך, הערב בשעה 21:00 צפויים להתכנס אלפים לעצרת תפילה ברחבת הכותל המערבי, להצלחת מערכת הבחירות. בכנס צפוי ליטול חלק מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, לצד נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן וחברי מועצת גדולי התורה.

מכתב שר התורה (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר