המבצע שהסתבך

מפקד הטייסת שחילץ את הלוחמים מעזה מדבר

סא״ל י׳, מפקד טייסת 'דורסי הלילה' שחילץ אמש את לוחמי היחידה המיוחדת מתוך עזה מדבר: "לנחות בשטח מאויים זה אירוע מאוד מאתגר. דורש מיומנות מאוד גבוהה" • צפו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

מפקד טייסת "דורסי הלילה", סגן-אלוף י', התייחס הערב (שני) לתקרית בה נהרג סא"ל מ' והחילוץ תחת אש, ואמר: "אנחנו בטייסת "דורסי הלילה" ערוכים ומוכנים למשימה הזאת ספציפית ולמשימות דומות כבר הרבה מאוד זמן".

לדבריו: "אנחנו מתאמנים ביחד עם הכוחות ומגיעים לרמת מוכנות מאוד מאוד גבוהה ובעצם מתאמנים בדיוק למצבים הקשים האלה שבהם יש כוח שנמצא אי שם שאנחנו באים ונדרשים לחלץ אותו. לנחות בשטח מאויים שכזה זה כמובן אירוע מאוד מאתגר. דורש מיומנות מאוד גבוהה של הצוות, וכמובן לא רק שלו, אלא של כל המעטפת שנמצאת מסביב אם זה בתא השליטה, מסוקי החוזי והמסק"ר שמחפה מלמעלה.

|בסוף כל מה שהצוות מתאמן עליו הרבה מאוד שנים בא לידי ביטוי ברגע אחד מאוד קריטי ומאוד משמעותי. צוות מאוד מיומן ומאוד בכיר מבצע את המשימה בקור רוח, למרות האינטימיות וההיכרות עם הכוח, אני שם את הרגשות בצד ממוקד במשימה איך מצליחים לנחות בתא השטח המאוים הזה אחרי שהתבצעה בו לחימה מאוד משמעותית ובבת אחת לחלץ את כל הכוח ובעצם להביא אותו לבית החולים כדי לאפשר טיפול בפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר