אישתך "חולת נקיון"? הכתבה הזו בדיוק בשבילך

בת הזוג שלכם יודעת בדיוק איפה כל פריט בבית נמצא בכל עת והיא לא מפספסת אף טיפת מים סוררת על האריחים במטבח. לחיות לצידה עלול להיות נחמד מאד, אבל גם מתיש, אז הנה 4 דרכים להקל המצב (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

המפתחות - "במגירה העליונה במטבח", הטלפון - "השארת אותו בכיס המעיל של ז'קט הצמר שלך". בת הזוג שלכם יודעת בדיוק איפה כל פריט בבית נמצא, בכל עת, אך אם אתם לא נתברכתם בסוג זה של מעין GPS פנימי לחפצים דוממים, זה עלול להיות נחמד מאד, אבל גם מתיש.

החלטנו להרים את הכפפה ולהביא לכם, גברים מתוסכלים, את המדריך המלא איך לשמור על קשר יציב ואוהב עם בת זוג אובססיבית לסדר וניקיון.

בצעו פעולה אחת של ניקוי מדי יום

עבורכם, זה אולי נראה כמו משימה קשה מאד לביצוע, להתמודד עם אזור אחד שאינו מאורגן מדי יום, אבל מהי למעשה כמות זעירה של מאמץ (למשל, לתלות את המעיל או לטעון את המדיח לאחר ארוחת הערב) לעומת מספר פעולות הארגון שהיא מבצעת מדי יום? ובכלל, היא שווה הון בעיני בת הזוג שלכם.

ראשית, היא תראה שאתם מנסים - ואולי חשוב יותר - שאתם באמת מקשיבים כשהיא מנדנדת / מתרצת / מתלוננת על חוסר הסדר בבית. שנית, תוכלו לקצור את הפירות בדמות שטח מאורגן יותר.

הימנעו משימוש בציניות

כן, המראה של רעייתכם מקרצפת את מסילות החלון עם מברשת שיניים או נאבקת להסיר טביעת היד של הפעוט הקטן שלכם מהקיר, באמצעות ספוג לבנבן, עלול לעורר בכם גיחוך.

אבל, בל תשכחו כי נטיות אובססיביות לסדר ונקיון, בסופו של דבר, מועילות גם לכם. אתם זוכים לבית נוצץ שכה נעים לכם לחיות בו.

ובו בזמן, נסו להקשיב לה

כן, אתם נוטים להשאיר כל ארון בבית שאליו ניגשתם, במטרה להוציא כוס מים או את הסוודר המפוספס שלכם, פתוח. העזר כנגדכם גוערת בכם והיא צודקת. (למרות שאתם לא אוהבים להודות בכך)

שאלו את עצמכם: האם זה הרגל שאני יכול לשנות? (שקלו את זה: אם אתם מצליחים לשנות את המצב, לא עוד אנרגיה שלילית המתכלה על השיחה המיותרת הזו מדי יום. win-win לשניכם.)

החליטו על פינה בבית ששייכת רק לכם

פשרה היא עניין הדדי. החליטו יחדיו על מקום מסוים שבו אתם יכולים לתת לחוסר הסדר שלכם לחגוג.

לדוגמה, אולי תרכשו קופסא אליה תוכלו לזרוק את כל הניירות השונים שאגרתם, את החשבוניות מהמכולת שאתם מתעקשים לשמור ואת אוסף המטבעות שלכם. אופציה נוספת היא לייעד מגירה בבית לאותו צורך בדיוק. העיקר שישוב השלום לבית והסדר על כנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר