"מחלוקת בירושלים - היא סיכה בלב"

המקובל מזהיר: "קללות הבחירות - יובילו למלחמה בדרום"

מקובל ירושלמי, שאנשי עסקים ופוליטיקאים עולים אליו לרגל, מזהיר בשיחה בלעדית עם 'כיכר השבת' כי "השאלה האם תהיה מלחמה כוללת בדרום תלויה ברמת הקללות והגידופים בבחירות" (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג - כיכ רהשבת)

"יש כעס גדול בשמים בשבועות האחרונים, מאז הבחירות, על כך שיהודים שומרי תורה ומצוות, מחרפים ומגדפים אחד את השני, בשם רבותיהם. יש על כך קטרוג", כך מזהיר בצהריים (שלישי) בשיחה עם 'כיכר השבת', מקובל ירושלמי שאנשי עסקים ופוליטיקאים עולים לרגל לביתו, ואשר שומר בקנאות על פרטיותו.

לדבריו, "השאלה האם תהיה או לא תהיה מלחמה כוללת בדרום תלויה בזה - ברמת הקללות, החירופים והגידופים, של יהודים חרדים, ליטאים וחסידים, אחד את השני, היום בבחירות החוזרות לראשות העיר ירושלים".

יצויין כי המקובל עצמו אינו מתערב כלל בבחירות ולא מורה למתייעצים עמו למי להצביע או במי לתמוך. הוא אף מבהיר כי "הבעיה איננה בכך שיש דעות שונות. זה בסדר. זכותם של אנשים לחלוק בדעות. הבעיה היא שפוגעים אחד בשני. הדבר נכון כשזה נוגע לכל הארץ, אבל, על אחת כמה וכמה, לירושלים, שהיא ליבה של ארץ ישראל, וארץ ישראל היא ליבו של העולם".

"סיכה ברגל זה דבר כואב, אבל סיכה בלב זה סיפור אחר לגמרי. מחלוקת בירושלים - היא סיכה בלב", מוסיף המקובל.

ל"כיכר השבת" נודע כי מזה שבועיים המקובל מספר למתייעצים עמו כי "יש קטרוג בשמים על כך שאנשים יורדים אחד לחיי השני. אני מנסה למצוא פתח לסנגר". במקרים רבים המקובל אף פנה לנועצים בו ושאל: "אולי יש לך פתח לסנגר? איך אפשר להסביר את זה?".

  • הבהרת המערכת: "כיכר השבת" מביאים את הדברים כהווייתם, כפי שנאמרו, ולאור בקשתו המפורשת של המקובל - אנו לא מפרסמים את שמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר