עכשיו העונה: 10 הוכחות שאתם צריכים סלק בצלחת

ירק שורש בגוון עז עם גמישות נפלאה שהופכת אותו לכוכב במגוון רחב של מנות טעימות - הנה 10 מהן, מסודרות מן הקלה להכנה למאתגרת יותר (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
סלק (צילום: rawpixel on Unsplash)

צ'יפס סלק פריך

במקום לטגן - אופים ובמקום תפוחי אדמה, סלק. התוצאה: חטיף ביתי אפוי ב-10 דקות שהכי טעים להגיש עם מטבלים חמצמצים על בסיס יוגורט ולנשנש באמצע הלילה בלי נקיפות מצפון.

>> למתכון

סלק וצנונית כבושים

בגלל הצבע, בגלל המרקם והכי הכי בגלל הטעם: כך תכבשו בבית סלק וצנונית חמוצים-מלוחים, אקסטרה פריכים שטעים להגיש לצד מנת בשר טובה או פשוט לנשנש ככה, כשמשעמם בפה.

>> למתכון

חומוס סלק

יש חומוס ויש סלק - ויש אופציה ג': חומוס סלק.

>> למתכון

שייק סלק ופירות יער לחיזוק הדם

כן, לא סתם הצבע של השייק מזכיר דם. לפי הרפואה הסינית, ממש כמו שמחזקים את שרירי הגוף באוכל מתאים, כך גם יש לחזק את הדם. וכך תעשו את זה נכון.

>> למתכון

סלט סלק צלוי עם אבוקדו וכדורי גבינה פריכים

ככה אנחנו אוהבים את הסלט שלנו: צבעוני, עם מרקמים מגוונים ורוטב נפלא שמאחד את הכל. טוב, שמישהו יקרא לאורחים, יש לנו סלט שיפיל אותם.

>> למתכון

קרקר סלק

ובכן, את הצבע היפהפה שלהם הם מקבלים מסלק ובגדול מדובר באחד הדברים המדליקים. הקרקרים מעולים להגשה עם מגוון מטבלים או גבינות, או סתם לנשנוש.

>> למתכון

פיצה עם רוטב סלק ומגוון תוספות גמישות

שילוב אדיר בין בסיס פיצה פשוט ומהיר הכנה לרוטב סלק ביתי במרקם סמיך ונימוח. בגדול, התוספות גמישות בהחלט וניתן לצוות לפיצה ירקות קלויים או מאודים ומגוון גבינות. אנחנו בחרנו בעלי תרד וגבינת עזים.

>> למתכון

פסטת סלק ברוטב שמנת מרווה ופרמזן

מנה פוטוגנית, בריאה וטעימה של אינס שילת ינאי.

>> למתכון

מרק בורשט עם סלק ובשר

חוזרים לשורשים - או בודקים את אלה של האחרים - עם מרק בורשט מזרח-אירופאי שמורכב מבשר וסלק שצובע אותו בגוון עז יפה. מתקתקים את ההכנה תוך 20 דקות ושולחים את הבורשט לבישול איכותי של 3 שעות.

>> למתכון

קובה במרק סלק אדום של מורן פינטו

כי אי אפשר להקדיש כתבה שלמה לסלק ולא לשים מתכון לקובה. כדורים עשויים שכבת סולת דקה ממולאים בשר מתובל היטב שצפים במרק סלק אדום טעים ולוהט - שלב אחר שלב לקובה עיראקית מושלמת.

>> למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר