צפו בתיעוד

נהג אוטובוס תועד משתמש בנייד בנסיעה

במבצע אכיפה באמצעות סוכנים סמויים, שנערך באוטובוסים בירושלים, חיפה ונצרת, נגד נהגי אוטובוסים ניתנו 23 דוחות על עבירות תנועה. בין היתר נתפס נהג מחזיק נייד (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

בימים האחרונים התבצעה פעילות אכיפה סמויה וממוקדת של שוטרי אגף התנועה בערים ירושלים, חיפה ונצרת נגד נהגי אוטובוסים (אגד, סופרבוס , קווים, ג'י בי טורס) המבצעים עבירות תנועה, בדגש על עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש במטרה להבטיח את בטחון ציבור הנוסעים ולהרתיע את הנהגים מלבצע עבירות תנועה.

במסגרת הגברת האכיפה נגד נהגי האוטובוסים, היחידה המרכזית של אגף התנועה ביצעה פעילות אכיפה סמויה בשילוב ניידות ושוטרים סמויים תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה, במטרה לתעד נהגי אוטובוסים המבצעים עבירות תנועה בדגש על סל העבירות מסכנות חיים ובריונות כביש.

השוטרים הסמויים התמקמו בנקודות תצפית ועלו כנוסעים תמימים לאוטובוסים בכדי לאתר את אותם נהגים המסכנים את הנוסעים ואת כלל משתמשי הדרך בכך, שאינם מרוכזים בנהיגה ומבצעים פעולות המסיחות את דעתם מהכביש.

הפעילות נפרסה על שעות ההפעלה של קווי האוטובוסים העירוניים והבינעירוניים. כאמור במהלך הפעילות תועד אחד הנהגים מבצע עבירת תנועה של שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה והובלת נוסעים, בנוסף נרשמו דו"חות לנהגי אוטובוסים שביצעו עבירות כגון: פניה מנתיב המורה על נסיעה ישר (נסיעה בניגוד לחץ), כניסה לצומת לא פנוי, נהיגה בחוסר זהירות, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל ועוד.

שוטרי אגף התנועה ביצעו בדיקות לעשרות אוטובוסים ורשמו 23 דו"חות תנועה, בתוך כך נרשמו 9 דו"חות על שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר