כתב אישום בפרשה

התאונה שזעזעה את המדינה - בגלל עקיפה מסוכנת

חקירת המשטרה מצאה את האשם והגורם למותם המחריד של שמונת בני משפחת עטר ז"ל, שנספו בלהבות בתוך רכבם ליד ים המלח, בעקבות התנגשות חזיתית במכונית אחרת (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בני משפחת עטר ז"ל, הרוגי התאונה (צילום משפחתי)

הסתיימה חקירת תאונת הדרכים הקטלנית בכביש 90, סמוך למלונות ים המלח, לפני כשבועיים, בה נספו בני משפחת עטר מהישוב פסגות; הורים וששת ילדיהם. מהחקירה עולה, כי הנהג הפוגע ביצע עקיפה בדרך לא פנויה, וכך גרם לתאונה.

כזכור, בכביש 90 באזור מלונות ים המלח, מצאו אז שוטרים שני כלי רכב: אחד מהם עלה בלהבות ובתוכו בני המשפחה, ובשני, שהיה מעורב בתאונה, ישבו 3 בני משפחה - אב, אם ונערה, שגם הם נפצעו, ופונו לקבלת טיפול רפואי.

נהג הרכב האחרון נעצר לחקירה, ורישיונו נפסל, בשל החשד כי הוא זה שגרם לתאונה שזעזעה את המדינה כולה. בהמשך הוא הובא לבית המשפט, ומעצרו הוארך על ידו עד כה מספר פעמים.

במהלך החקירה נדרשו בוחני תאונות הדרכים לחקור עדים ומעורבים רבים, ובנוסף לערוך ניסוי שדה ראיה במקום התאונה, ללא הנהג שחש שלא בטוב. בוחני התנועה נדרשו גם לסוגיית נהיגת הנהג תחת השפעת סם מסוכן. יצוין, כי סוגיית התלקחות הרכב עדיין נבדקת בידי חוקר שריפות.

זירת התאונה הקשה (צילום: דוברות המשטרה / כב"ה נגב)

עם תום מלאכת החקירה, שהושקעו בה משאבים רבים, הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש כנגד החשוד, בן 52 מגבעון החדשה, והיום הוא צפוי להיות מוגש.

רפ"ק חיים ריבה, קצין את"ן נגב, סיכם את החקירה - והסביר: "עלו ממצאים המורים כי תאונת הדרכים הקטלנית אירעה כתוצאה מעקיפה בדרך לא פנויה. אנו קוראים לציבור משתמשי הדרך לנהוג בזהירות ובאיפוק, ובעת כוונה לצאת לעקיפה, יש לוודא מעל לכל צל של ספק כי הדרך פנויה לעקיפה ושאין רכב המגיע מהכיוון הנגדי באופן שיש בו בכדי לסכן חיי אדם".

הדמיית התאונה, מתוך תחקיר המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

מדוברות מרחב נגב של המחוז הדרומי במשטרה נמסר, כי "במהלך החקירה הושקעו בידי בוחני תאונות הדרכים מאמצים חקירתיים רבים על מנת להגיע לחקר האמת, זאת כחלק מהמאמץ המתמשך במאבק בקטל בדרכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר