חשיפת 'כיכר השבת'

מקלב מאשר: אנו נצטרך לחשב את צעדינו

חבר הכנסת של 'דגל התורה' אישר, כי בבחירות הקרובות שוקלים במפלגה להתמודד בצורה עצמאית ולא לחבור לאגודת ישראל שוב כבכל מערכות הבחירות האחרונות • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חשיפת 'כיכר השבת': ח"כ אורי מקלב מ'דגל התורה' מאשר הבוקר (שישי) כי קיים סיכוי להיפרדות מאגודת ישראל בבחירות הקרובות זאת על רקע תוצאות הבחירות ברשויות המקומיות, כפי שנחשף השבוע ב'כיכר השבת'.

"יש לנו אכזבה גדולה ממה שאירע בבחירות", קבע ח"כ מקלב. "היו עקרונות שנפרצו אבל אנחנו לא מתנצלים ולא מתנצחים, ההליכה לבחירות הקרובות לא תהיה כפי שהייתה, אם יהיה שיח חיובי ולא של התעלמות וניכור נוכל להגיע להבנות, אם לא נצטרך לחשב את צעדנו".

"הבחירות הללו ככל שהיו קשות הראו שיש לנו מנהיגות, יש לנו את גדולי הדור שמנהיגים את כולנו, כל הארץ הייתה חיפה, כל הארץ הייתה ירושלים, הייתה הגבהת החומות שלנו כלפי חוץ, הציבור שלנו הראה שלא ייתן שיפגעו בו", אמר מקלב.

בנוסף, אמש (חמישי) יצא ח"כ מקלב למתקפה נגד אגודת ישראל בעת מסיבת הניצחון בעיר ביתר עלית. בדבריו האשים את אגודת ישראל בניסיון לחבר את ביתר לנעשה בערים אחרות ולפגוע בדגל התורה.

"הייתה דרך שלא מספיק מכבדת", פתח מקלב והוסיף: "הייתה פה בעיה בגישה של אגודת ישראל ואנחנו רוצים לראות את זה מאחורינו. גם פה השתמשו במערכת הדינים וקבעו לנו 'דין ביתר כדין מודיעין עילית' וערים אחרות. אך אנו רוצים לראות זאת מאחרינו ולעזור לציבור שתמך בנו", אמר מקלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר