המנהיג מאיים

יחיא סינאוור: "המטח הבא יגיע לתל אביב"

בטקס להרוגי החמאס בתקרית בעזה, איים מנהיג החמאס יחיא סינאוור כי הטילים הבאים יגיעו עד לתל אביב. "המטח הראשון שיכה את תל אביב יפתיע את ישראל", איים (העולם הערבי)

יחיא סינאוור בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

בסוף השבוע ערך החמאס טקס זיכרון להרוגים במהלך ההיתקלות עם הכוח המיוחד של צה"ל, בשבוע שעבר. במהלך הטקס שנערף בחאן יונס, שלף יחיא סינוואר, מנהיג החמאס בעזה, אקדח עם משתיק קול, נופף בו באוויר וטען כי הוא ששייך ללוחמי צה"ל שהשתתפו במבצע בעזה.

במהלך נאומר, אמר מנהיג החמאס כי "מה ההנהגה הישראלית חשבה כשהיא איפשרה את הכנסת הסולר והמענק הקטארי לתשלום משכורות הפקידים ולטובת המשפחות הנזקקות? שנמכור את הדם שלנו בעבור סולר ודולרים? הם התאכזבו, ומטרותיהם התבדו".

הטקס בעזה (צילום: תקשורת ערבית, מתוך ynet)

סינאוור המשיך ואיים: "מוחמד דף אמר לי שכל תקרית עם האויב מקרבת אותנו להבטחה של העולם הבא - סילוק הכיבוש. דף ביקש למסור שתל אביב וגוש דן הן הבאות בתור. המטח הראשון שיכה את תל אביב יפתיע את ישראל".

לדבריו, החמאס נחוש לשבור את המצור "ולהעניק חיים הוגנים לעמנו שבידו הנשק בעזה". סינאוור המשיך ואמר: "אני פונה לנתניהו ולמי שימונה לשר הביטחון הבא: רצועת עזה נושאת את הרעל, ורצועת עזה תוביל אתכם למוות".

"אני קורא לאחים בפת"ח, ברשות הפלסטינית ולכל הפלגים הלאומיים והאסלאמיים, לשבת בשולחן אחד ושנהיה שותפים לדם ולהחלטות", קרא מנהיג החמאס.

בטקס השתתף הגנרל אחמד עבד אל-חאלק, מי שמחזיק בתיק הפלסטיני במודיעין המצרי ואחראי על שיחות הרגיעה בין חמאס וישראל. אל חאלק נישק את ידיהם של ילדיו של נור א-דין ברכה, בכיר חמאס שנהרג בחילופי האש עם צה"ל בחאן יונס, האחראי על המנהרות באזור.

ביום שישי הפגינו כ-8,000 פלסטינים בסמוך לגדר ברצועת עזה, ולפי הדיווחים בעזה 14 מהם נפצעו בעימותים.

בתוך כך, אתר 'אל-חליג'' במפרץ הפרסי דיווח כי ישראל הסכימה עקרונית לשחרור מחבלי חמאס שנעצרו לאחר עסקת שליט וכי חלה התקדמות במגעים על חילופי שבויים ונעדרים, לפיה - החמאס יחזיר את גופות הלוחמים ואת האזרח הישראלי בותמורה ישראל תשחרר את אנשי חמאס ששוחררו בעסקת שליט ונעצרו שוב.

גורם ישראלי בכיר הכחיש אמש בתוקף את הדיווחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר