הטלטלה הפוליטית

בכיר ב'דגל' מסתייג מבחירות: "הפעילים ירצו שנרוץ לבד"

בכיר ב'דגל התורה' מסתייג - בשיחות סגורות - מהליכה כעת לבחירות, הן בשל 'חוק הגיוס' והן בשל המתיחות מול 'אגודת ישראל', ורצון הפעילים לרוץ בנפרד - "יש בזה הרבה חששות", אמר (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ח"כי 'דגל' - אשר, גפני ומקלב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במאציו על מנת למנוע הליכה לבחירות. הערב, הוא צפוי לפגוש את שר האוצר משה כחלון על מנת לשכנעו למנוע את פיזור הכנסת ובש"ס כבר הצהירו כי אף שאינם חוששים מבחירות, לא יתנגדו להחלטה להמשיך עם הממשלה הקיימת.

לעומת זאת, בכיר ב'דגל התורה' אומר בשיחות סגורות כי עבור דגל התורה העיתוי בעייתי על רקע הבחירות בירושלים. "יש לנו את חוק הגיוס שרק הסתבך במקרה של בחירות, אנחנו לא יודעים כמה יש עתיד יקבלו בבחירות הללו ומה יהיה כוחינו. אבל גם המתיחות הקשה עם אגודת ישראל כרגע על רקע הבחירות בירושלים".

לדבריו, "לא תהיה מוטיבציה ללכת עם אגודת ישראל למערכה משותפת תחת 'יהדות התורה המאוחדת', הפעילים ירצו כרגע לרוץ נפרד ויש בזה הרבה חששות כאשר אחוז החסימה גבוה. גם העובדה שלא ראש הממשלה הוא שמוביל לבחירות מעלה חשש שהליכוד יירד מכוחו, זה גם לא טוב לנו".

"אנחנו לא יודעים מה דעתו של בני גנץ בנושא בחירות, ומה דעתה של אורלי לוי כאשר יעמוד על הפרק נושא של גיוס", הוסיף הבכיר. "ראש הממשלה צריך להיות המוביל לבחירות ולא להיות מובל, אם הוא לא מוביל, כוחו יפגע וזה ישפיע עלינו לרעה, כל ראש ממשלה אחר אנחנו לא יודעים איך ינהג איתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר