הסערה בטבריה • צפו

הכט תוקף את קובי: "בארה"ב הבריון היה אזוק בתוך 2 דק'"

איש התקשורת הותיק חיים הכט שיתף את מאזיני 'קול רגע' בתחושותיו לגבי רון קובי, ראש העיר הנבחר של טבריה, ותלישת המודעה הפרובוקטיבית בבית הכנסת בעיר (בארץ)

חיים הכט בשידור רדיו (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90 וידאו: דף הפייסבוק של 'קול רגע')

"אני מכבד את בחירתם של תושבי טבריה", פתח חיים הכט, איש תקשורת ותיק ושדרן רדיו מוכר, את דבריו בשידור רדיו בתחנת 'קול רגע'. לדבריו, "אני מכבד את בחירתם ללא כוכביות, גם כאן מאחורי המיקרופון".

"מה שעשה קובי בסוף השבוע בבית הכנסת של הרב אוירבך, הוא נורא ונפשע - לא פחות", תקף הכט שהוסיף: "ראש העיר קובי מתנהג כאחרון העבריינים, במקום לאחד ולקרב הוא משתולל ופוגע".

"הוא נכנס לבית הכנסת בגילוי ראש, בליווי צוות צילום. התמונת מופצות לעין כל ברשתות. אחרי שהציץ לכמה מחדרי בית המדרש, גידף את הרב וחסידיו, התייצב מול לוח המודעות ותלש ברוב עזוז מודעה מלוח המודעות".

"זאת אכן היתה מודעה קשה בגנותו, שכותרתו 'מה זאת עשה אלוקים לנו'... אבל קודם למעשה, שהוא אקט של בריונות בלתי נסבלת".

"קיבלתי טלפון מרב של בית כנסת בקליבלנד שבאוהיו, שראה את הסרט ושואל אותי בתדהמה: 'זה אמיתי? זה ייתכן? אם תקרית כזו היתה מתרחשת בבית כנסת בארה"ב, הבריון - גם אם הוא ראש עיר - היה אזוק בתוך שתי דקות על ידי השריף המקומי, וגם ביבי וגם טראמפ היו מגנים בראש חוצות את מעשה האלימות האנטישמי'", מספר הכט.

"הרב אוירבך הוא נגדך כי הוא משוכנע שאתה עושה הרע בעיני אלוקים ואדם, אבל מדובר ברב בן 85, חולה, שבר כלי, שמרותק לכסא גלגלים. תן כבוד, למען ה'. מדובר במנהיג נערץ של אלפים, נסה כראש עיר לכבות את הבערה. אל תוסיף דלק למדורת השנאה שכבר ליבית במהלך הקמפיין", תקף השדרן את ראש העיר הטרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר