טיסת השבת

מנכ"ל 'אל על' הודיע: "תוקם ועדת בדיקה"

לאחר כ-48 שעות של סערה והאשמות הדדיות, הודיע מנכ"ל חברת 'אל על' גונן אוסישקין על הקמת ועדה שתבחן את האירועים ב'טיסת השבת': "לא האשמנו מגזר זה או אחר באירועים שהתרחשו בטיסה" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גונן אוסישקין (צילום: סיון פרג')

טיסת השבת ממשיכה לעורר סערה: לאחר כיומיים של האשמות הדדיות בין חברת אל על לנוסעים החרדים באשר למהומה שהתחוללה בטיסה שעוררה סערה בערב שבת הודיע מנכ"ל החברה כי תוקם ועדה שתבחן את האירוע.

בהודעה שהוציא גונן אוסישקין, מנכ"ל חברת אל על, החליט אוסישקין להקים ועדת בדיקה בעקבות ''טיסת השבת'' - טיסה LY 002 מניו יורק לנתב''ג שהתעכבה לאור שלג כבד שירד בניו יורק ואיחור בהגעת דיילות לנמל התעופה JFK, מה שהוביל להחלטה להנחית את המטוס באתונה ולהימנע מחילול שבת.

עוד כתב: "מאז שבו נוסעי וצוות הטיסה לישראל נערמו על שולחני, כמנכ"ל החברה, עשרות טענות ועדויות על שהתרחש בטיסה. חלק מהעדויות הדגישו את המהומה בטיסה, חלק אחר טען כי המידע שמסרו אנשי אל על לנוסעים היה שגוי".

לדבריו: "אני מאמין באנשינו וביכולותיהם המקצועיות.'יש לציין כי מעולם לא האשמנו מגזר זה או אחר באירועים שהתרחשו בטיסה. אל על אינה מבחינה בהשתייכות לקוחותיה למגזר, מגדר, או לאום כלשהו".

"על מנת להפיק לקחים ובעיקר, להימנע מהישנות אירועים מסוג זה, החלטתי להקים ועדת בדיקה אשר תחקור את כלל האירועים שהתרחשו בטיסה 002 ואת כלל העדויות והטענות. הוועדה תגיש מסקנותיה והמלצותיה בהקדם ולאחר מכן אקבל החלטות בנושא'', הוסיף המנכ''ל.

יצוין, כי ההבהרה מגיעה לאחר הפגישה הצהריים בין מנכ"ל אל על לראש ישיבת עטרת שלמה הגאון רבי שלום בער סורוצקין ששהה על טיסת השבת.

עו"ד עמית חדד המייצג את הגרש"ב סורוצקין מסר ל'כיכר השבת": "היום בשעות הצהריים התקיימה פגישה בין הגרש"ב סורוצקין שליט"א ואנשיו לבין הנהלת אל על בראשות המנכ"ל בניסיון למנוע את החרפת המשבר".

עוד הוסיף חדד: "במסגרת הפגישה סוכם כי במטרה לשמור על כבוד השבת וקדושתה תפנה הנהלת אל על לעו"ד חדד כדי להגיע להבנות מהירות שיביאו לסיומו של האירוע.

"אלא שלמרות הבטחותיה, עד לרגע זה לא התקבלה אצלנו כל פנייה מטעמה של אל על".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר