'מודה לה'' • צפו

הפצוע מהפיגוע בראיון ל'כיכר': כך ניצלתי מהמחבל

"הוא הוציא סכין, התחיל לדקור אותי בפנים, מכל הכיוונים. ניסה להרוג אותי בכל הכח", כך משחזר אהרון הלר, בראיון ל'כיכר השבת', את פיגוע הדקירה בו נפצע קל. צפו (חדשות)

אהרון הלר בראיון ל'כיכר השסת' (צילום: צבי סוכות)

אהרון הלר, האברך החרדי מביתר עילית שנפצע באורח קל בפיגוע הדקירה היום (שלישי) בבית ג'אלה שבאזור כביש המנהרות, משחזר בשיחה עם 'כיכר השבת' את החוויה שעבר, הדקירות, הפחד והימלטות המחבל.

"נסעתי הביתה, כמו שאני נוסע כל יום, חזרה מהעבודה. עצרתי בדרך באיזו מכולת לקנות שתייה, כשאני יוצא מהמכולת עומד שם מחבל עם סכין, מחכה להרוג אותי.

"איך שהתקרבתי אליו הוא הוציא סכין, התחיל לדקור אותי בפנים, מכל הכיוונים. ניסה להרוג אותי בכל הכח. קצת נאבקנו, הצלחתי להיפטר ממנו, רצתי פנימה לתוך המכולת, הוא רץ אחריי. ניסה להרוג אותי בכל אפשרות שהוא יכל, ניסה להיכנס למכולת. בעל המכולת טיפה עזר", מספר האברך הפצוע.

הוא ממשיך ומתאר: "זרקתי עליו קצת חפצים אז הוא התחיל לברוח, הוא כבר הבין שהוא לא יצליח, הוא פשוט ברח. רצתי פנימה, נעלתי את עצמי בתוך החנות. הגיעו כוחות של משטרה, פינו אותי.

"שמעתי שמנסים לספר שזה על רקע פלילי, אני לא מצליח להבין. בן אדם שאני לא מכיר אותו, אני לא מכיר את המקום, אני רק עובר שם באוטו. הוציא סכין, ניסה להרוג אותי בכל הכוח, לא ניסה לקחת ממני משהו, פשוט חיפש רק להרוג אותי, רדף אחרי לתוך המכולת, וברגע שהוא לא הצליח ביעד שלו הוא פשוט תפס את הרגליים וברח", מספר הפצוע.

לדבריו של הלר, "אני מודה להשם, שקיבלתי במתנה את החיים שלי בחזרה".

הערב, הודיעה המשטרה כי מדובר בפיגוע לאומני וכי נערכים חיפושים אחר המחבל.

פעיל הימין צבי סוכות אומר ל"כיכר השבת" כי "העובדה שלמרות התיעוד המזעזע, למערכת הביטחון לקח כמה שעות להוציא הודעה שמדובר "כנראה" בפיגוע - מקוממת מאוד. הגיע הזמן שבמערכת יעזבו את משאלות הלב שלהם, ויתמודדו ברצינות עם הטרור האכזרי. דוד שלי ניצל בנס גלוי. אבל הרתעה אין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר