"מדבר עם ליצמן"

גפני: נרוץ עם 'אגודה' - אם מבנה הסיעה ישתנה

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, הבהיר כי אין היתכנות לריצה משותפת של 'דגל' וש"ס בבחירות לכנסת, אך הציב תנאי ברור לריצה עם 'אגודה' והבהיר: "אני מדבר עם ליצמן כל יום" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מתנה את הריצה המשותפת עם 'אגודת ישראל' בבחירות לכנסת, בשינוי החלוקה בתוך הסיעה, בין החסידים לליטאים.

בראיון לגל"צ התייחס גפני לאפשרות ש'דגל' וש"ס ירוצו יחד כמפלגה אחת אמר: "כנראה שלא. בירושלים לא רצנו יחד, תמכנו באותו איש לראשות העיר".

"אני מדבר עם ליצמן כל יום, בניגוד לכל מה שאומרים", הבהיר גפני.

לדבריו: "דגל רצה לבד בבחירות בירושלים, קיבלנו שישה מנדטים". גפני התייחס שוב לריצה לכנסת יחד עם 'אגודת ישראל' והבהיר: "מאוד יכול להיות שכן, אם ישתנה המבנה (חלוקת המושבים בתוך הסיעה. י"כ), אנחנו מפלגות נפרדות שהולכות יחד, אנחנו נקיים את הדיונים".

לדבריו: "אני אדבר עם הרב ליצמן, נשב יחד, עדיין מוקדם, הבחירות רחוקות מאוד".

דרעי דוחה ריצה משותפת עם 'דגל'

כזכור, בתחילת השבוע התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לאפשרות שש"ס תרוץ לכנסת יחד עם 'דגל' ודחה את הדיווחים: "אני לא חושב שהאופציה הזו קיימת. אני בעד אחדות, אין לי שום דבר נגד אחדות, אבל אני חושב שש"ס במשך כל שנות קיומה הוכיחה שהיא מביאה קולות מציבורים מאד רחבים, ואסור לאבד את זה.

"גם ברשויות המקומיות הוכחנו את זה, אם באשדוד, אם בפתח תקווה או במקומות אחרים. הכפלנו את עצמנו. זה מאוכלוסיות רחבות מאד, ואסור לאבד את הדבר הזה. לכן אני בעד להמשיך לשתף פעולה כמו שהיה עד לפני כמה חודשים, בצורה הכי מיטבית שהיתה ביהדות החרדית, ואפשר לחזור חזרה לשולחן הזה. וכל אחד ירוץ לפי רבותיו, לפי הציבור שלו, ויביא את המירב.

"אני מאחל להם הצלחה גדולה, שיעברו את ש"ס, אבל נעבוד אח"כ ביחד. אני לא איכנס גם לתוך המחלוקת, אני לא מעוניין להיכנס לזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר