'הוא חולה'

אביו של ההאקר: "טראמפ, ישראל נגדך" • העונש: 10 שנות מאסר

ההאקר מאשקלון, שהטיל אימה על מוסדות יהודיים בארה"ב ועל מטוסים, ירצה 10 שנות מאסר וישלם קנס בסך 60,000 ש"ח • ההורים זעמו: "הילד אוטיסט עם גידול בראש" (משפט)

ההאקר בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

10 שנות מאסר וקנס בסך 60,000 ש"ח נגזרו היום (חמישי) על ה'האקר מאשקלון' בן ה-19, שהורשע בסחיטה באיומים, עבירות מחשב ופרסום ידיעות כוזבות הגורמות פחד ובהלה - לאחר שהטיל אימה על מוסדות יהודיים בארה"ב ועל חברות תעופה.

כזכור, שמו של ההאקר נאסר לפרסום וכן הכרעת הדין ניתנה בזמנו בדלתיים סגורות, מאחר והיה קטין בעת ביצוע העבירות.

השופט גורפינקל ציין בהכרעת הדין לפני כחצי שנה, כי "הנאשם שינה את גרסאותיו על פי צרכיו. הוא מבין היטב את המשמעות במעשיו. הוא מבין את משמעות הדברים ומשנה גרסאותיו בהתאם לקו ההגנה המתאים לו".

הוריו של הנער הביעו זעם על העונש. אביו כתב "מסר לנשיא דונלד טראמפ: 'מדובר בפעולה שנעשתה בידי מדינת ישראל נגדך ונגד הקהילה היהודית בארצות הברית'", כך דווח ב-Ynet.

צפו בנער בבית המשפט:

הצעיר, בעל אזרחות כפולה - אמריקנית וישראלית, נעצר בדירתו לאחר חקירה שביצעו שוטרי יחידת הסייבר של משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם ה-FBI, לקול מחאות האב שזעק כי בנו הוא אוטיסט ו'חולה'.

האם הביעה אף היא: "הילד שלי חי עם גידול בראש. הוא אוטיסט. אפילו בגרמניה לא מכניסים אוטיסטים בכלא. בית סוהר זה לא המקום שלו. זה אכזרי מאוד. היו עוד מקרים כאלה בעולם ולא שלחו את הצעירים הללו לכלא, אלא לשיקום. אני מתביישת שהמדינה נוהגת ככה".

"עד היום הוא מסתיר את הארנק הווירטואלי שלו, כשלמעשה עד היום הכסף בשליטתו", ציין השופט צבי גורפינקל שקבע גם כי מצבו הרפואי של ההאקר היווה "נימוק כבד" להקלה בעונשו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר