מאור התורה

בשבת קודש: הגנב נתפס בפנימיית הישיבה

דרמה של ממש אירעה בליל שבת בישיבת "מאור התורה" בשכונת מקור ברוך בירושלים כאשר שלושה גנבים נתפסו על חם בפנימייה. שניים נמלטו ואילו השלישי נעצר (חרדים, בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ישיבת מאור התורה, ארכיון ((צילום: המייל האדום, כיכר השבת)

מזה תקופה ארוכה שבישיבת "מאור התורה", בראשות הגר"א סלים, שבמרכז העיר ירושלים, חושדים שגנבים מסתובבים בפנימייה, לאחר שכסף מזומן וחפצים יקרי ערך נגנבו מידי שבוע בפנימייה של הישיבה המונה 500 בחורים.

בשבת האחרונה, בשעה 18:00 בערב, בעת שבני הישיבה סעדו את סעודת השבת, יצא אחד הבחורים לפנימיה וזיהה פנס בחדרי הפנימיה החשוכים. הוא נכנס לחדר וראה במקום מספר גנבים, כשלדבריו מדובר בבחורי ישיבה לשעבר.

שניים מהם ברחו, אך השלישי לא הספיק לברוח ומאות בחורים יצאו מחדר האוכל לעברו. הוא נמלט ועלה על גג מבנה "חדר הכביסה" של הישיבה, שם הוא נפצע ברגלו.

עובר אורח שאינו שומר שבת שהיה עד למהומה הזמין משטרה, במהלך המרדף זרק החשוד בושם, מכשירים ניידים וכסף מזומן על מדרגות הישיבה. הבחורים הגישו תלונה אצל שוטר גוי והחשוד הועבר למגרש הרוסים, אך הכחיש שגנב.

תלמיד הישיבה אומר ל"כיכר השבת" כי "כבר חודש שישנן גניבות, חשדנו בתחילה בבחורים וביצענו מעקבים. ברוך השם שלא מדובר במישהו מבפנים, אנו מקווים מאוד שהמשטרה תאריך מעצרו של החשוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר