"חיפשו מישהו חלש"

אנחת רווחה: הצמד שעשק נהגים חרדים - התפרק • צפו

אב ובנו שנהגו לרמות נהגים בכבישי בורו פארק ופלטבוש בתכסיס מחוכם ולעשוק את כספם, ייאלצו למצוא דרך אחרת לעשות כסף • האב נעצר, והחיפושים אחרי הבן בעיצומם (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
האב בפעולה (צילום: 'שומרים' פלטבוש)

אדם שעשק יחד עם בנו עשרות נהגים חרדים בתכסיס מחוכם, נעצר אמש (שני) על ידי משטרת ניו יורק בסיוע ארגוני ה'שומרים'.

הצמד שהקימו האב ובנו, הונה נהגים רבים בשתי שכונות חרדיות של ברוקלין הסמוכות זו לזו: בורו פארק ופלטבוש. התכסיס בהם נקטו, כלל דריסת מכוניות וסחיטת כספים.

על פי דיווח באתר BoroPark24, כשהשניים היו מבחינים בנהג לא עירני, הם היו מתנגשים במכוניתו, ומאשימים את בעל הרכב הנדרס. לאחר מכן היו דורשים ממנו כ-400 דולרים כדמי 'פרוטקשן', שתמורתם ה'נפגעים' לא ילשינו למשטרה על התאונה.

לא פשוט היה ללכוד אותם על חם, שכן הם פעלו בזריזות ואז היו נמלטים. לפי אנשי ה'שומרים', הקורבנות הרגישו ככל הנראה שיהיה מטופש לפנות לכוחות האכיפה בשלב זה - לאחר ששילמו את הכספים.

אילוסטרציה (צילום: Ethan Hoover on Unsplash)

"הם היו מחפשים נהג שדעתו היתה מוסחת, אדם מבוגר, נשים או מישהו שנראה בעל אופי חלש", סיפרו ב'שומרים'. לדבריהם, "אנחנו עוקבים אחריהם כבר הרבה זמן. שמנו לב שהם חיכו עד שהאדם הסב את מבטו לשנייה, ואז התנגשו בו. השרלטנים בדרך כלל דרשו בין 300 ל-400 דולרים ובתמורה לא קראו למשטרה".

על פי הדיווח, השניים כבר נעצרו מספר פעמים קודם לכן בגין אותה הונאה - אך החלו לפעול שוב בחודשים האחרונים.

המעצר התרחש כאשר השניים טענו כי אדם התרסק לתוך האופניים שלהם, ודרשו מזומן. האיש שילם ואחר כך קרא ל'שומרים', שהגיעו כשהאב עוד היה במקום, באמצעה של התמקחות עם קורבנו על גובה סכום ה'פרוטקשן'. האב נלקח למעצר על ידי שוטרים שהוזעקו לזירה - אך הבן נמלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר