תיעוד

נשיא המדינה ביקר בתחנת משטרת כנא

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בתחנת משטרת כנא במחוז צפון ואמר למפקדים כי "משטרת ישראל היא משטרה של הציבור - היא של העם בישראל, מטרתה לעזור לכולנו" (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ערך היום (שלישי) ביקור בתחנת משטרת כנא במחוז צפון ואמר למפקדים כי "משטרת ישראל מופקדת על שמירת החוק והסדר, שלום הציבור, אבל המשטרה, היא משטרה של הציבור- היא של העם בישראל, מטרתה לעזור לכולנו".

תחנת כנא הוקמה לספק ל-51,000 תושבים,בנוסף למאות אלפי מבקרים ותיירים שירותי משטרה מיטביים ומענה איכותי ונגיש. הקמת התחנה חיזקה ושיפרה את האפקטיביות בתחום השירות לציבור, הלחימה בפשיעה, הביטחון האישי והסדר הציבורי.

את הנשיא ליוו בביקורו: מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, מפקד מחוז צפון ניצב אלון אסור, ראש המנהלת ניצב ג'מאל חכרוש, ממ"ר עמקים תנ"צ שוקי תחאוכה ומפקדת התחנה סנ"צ מירב וגנר.

בביקורו קיבל הנשיא סקירה ממפקדת התחנה סנ"צ וגנר על פעילות שוטרי התחנה במתן שירותי משטרה לאוכלוסייה הנורמטיבית אל מול אתגרי הלחימה בפשיעה,תאונות הדרכים, עבירות האלימות וביניהם המאבק בתופעת האחזקה והשימוש באמצעי לחימה. בנוסף קיים הנשיא שיח פתוח עם שוטרי וקציני התחנה על אופי הפעילות והמורכבות בעבודתם היומיומית.

הנשיא אמר במהלך הביקור כי "משטרת ישראל היא של כולנו ולצד התפקיד החשוב ביותר של המשטרה- לשמור על חוק וסדר המשטרה היא גורם מאחד חברתית שיכול לסייע לכולנו לבנות את הגשר בין השבטים השונים חזק ואיתן".

הנשיא הוסיף והדגיש כי "הגעתי היום לכאן כי אני רואה במגזר הערבי בישראל חלק בלתי נפרד מישראל. הוא חלק מהחברה הישראלית כולה. כולנו חברה אחת גם אם פעמים רבות כל אחד רוצה לשמור על אופי מיוחד או סגנון חיים והכל אפשרי ונכון ובלבד שנוכל לחיות יחד".

לאחר מכן, פנה הנשיא לשוטרי ושוטרות התחנה ואמר: "בזכותכם, יכולים ילדים ללכת בבטחה לבתי הספר, אנשים ונשים יכולים לנהל אורח חיים תקין ואזרחים רבים, מכלל המגזרים והשבטים, מרגישים בטוחים לחיות פה, להקים עסקים, להתפתח".

המפכ"ל רנ"צ רוני אלשייך הודה לנשיא על הביקור החשוב והוסיף: "בשנתיים האחרונות עברנו כברת דרך משמעותית בתחום שיפור שירותי המשטרה במגזר הערבי. במסגרת קידום התהליכים השונים להעמקת שירותי המשטרה בחברה הערבית, ובראשם הקמת המנהלת ומתן דגש לשירות משטרתי מותאם בחברה רב תרבותית, הוקמו תחנות משטרה חדשות בישובי המגזר בהם תחנת המשטרה בכפר כנא.

"כיום, בזמן יחסית קצר מרגע הקמת התחנה, כבר ניתן לראות בשטח את ניצני השינוי המתבטאים בכך שמאז הקמת התחנה תושבי האזור מקבלים מענה טוב ויעיל יותר עבור מה שמטריד אותם ביום ובלילה, בבית, בכביש או בקרן הרחוב. הוכחנו כי בכל מקום בו פתחנו תחנת משטרה והעמקנו את השיטור, הורדנו דרמטית את היקף עבירות איכות החיים, האלימות, הבריונות בכביש ותאונות הדרכים כשהדגש מושם על מניעה ופתרון בעיות בתוך הקהילה ולא רק אכיפה. זהו השירות המצופה מהמשטרה בכל אתר ואתר. העובדה שאנו ממוקדים במה שכואב ביותר לאזרח הערבי ומשפיע על איכות חייו, מחזקת את האמון, מעלה את הדיווחיות ומגבירה אט אט, את רלוונטיות העשייה המשטרתית למען האזרח הנורמטיבי המתגורר בישובי המגזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר