עם תעודות זהות מזויפות

פרטים חדשים נחשפים: כך חדר הכוח המיוחד לרצועת עזה

גורם ביטחוני בחמאס חושף פרטים חדשים מהמבצע של הכוח המיוחד ברצועת עזה, בו נהרג סא"ל מ'. לטענתו, הכוח נכנס בזמנים שונים ותחת זהות בדויה במטרה להרכיב ציוד ריגול ברצועה (בארץ)

הרכבים ששימשו את הכוח (צילום: טוויטר, منيب سمير - وكالة شهاب , شبكة قدس الإخبارية, חמאס)

הכוח המיוחד שפעל ברצועת עזה נכנס לרצועה כמה פעמים במהלך השנה האחרונה כדי להרכיב שם מכשירי ריגול, כך טוען גורם ביטחוני בחמאס, בשיחה עם רשת "אל אחבאר" המזוהה עם חיזבאללה.

כזכור, במהלך הפעולה של הכוח המיוחד ברצועת עזה נהרג סא"ל מ', וכיממה לאחר מכן נורו יותר מ-500 רקטות מרצועת עזה.

הרכבים ששימשו את הכוח (צילום: חמאס)

לפי הדיווח ב"אל אחבאר", הכוחות המיוחדים נכנסו לרצועה דרך מעבר ארז עם תעודות מזויפות, בהן הופיעו שמות ומספרי זהות של תושבים ברצועת עזה לצד התמונות של אנשי הכוח. הלוחמים נכנסו לרצועה בזמנים שונים ולא בבת אחת כדי לא לעורר חשד. משתף פעולה המתגורר ברצועה סיפק לאנשי הכוח שתי מכוניות בעזה איתם הם התניידו ברצועה.

הגורם הביטחוני טוען כי מחקירת החמאס על האירוע עולה כי ציוד הריגול הועבר דרך מעבר כרם שלום על ידי משתף הפעולה עם ישראל. הציוד הועבר על ידו אל אזור שבו נמצא מרכז תקשורת סודי - מתחת לאדמה - המשמש את הזרועות הצבאיות במרכז הרצועה.

חלק מהכוח המיוחד (צילום: חמאס)

עוד טוען אותו גורם ביטחוני כי הכוח המיוחד שחדר לרצועה, הרכיב ציוד ריגול גם בסמוך לגבול, מזרחית לעיר עזה, כשהם פועלים כעובדי אחת מחברות התקשורת הפלסטיניות. לפי הדיווחף החמאס פירק את כל אמצעי הריגול.

לפי הגורם הביטחוני, למרות שחיל האוויר הפציץ את אחד מכלי הרכב ששימש את הכוח לאחר שנחשף וחולץ, החמאס הצליח לשים את ידו על חלק מהציוד שהיה ברכב.

הרכב שהופצץ מהאוויר (צילום: טוויטר, منيب سمير - وكالة شهاب , شبكة قدس الإخبارية)

הגורם טען עוד כי החמאס הגיע למידע על משתפי פעולה מקומיים שעזרו לכוח הישראלי וכן לכספים שנועדו עבור הכוח ועבור משתפי הפעולה. לטענתו, עד כה הם הצליחו לחשוף יותר מ-80% מהמבצע של הכוח הישראלי.

בתוך כך, האתר של הזרוע הצבאית של החמאס נחסם לגלישה בישראל, ככל הנראה בעקבות הוראת הצנזורה שלא לפרסם פרטים על המבצע הסודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר