מעצר בית

נערים ממודיעין עילית שדדו נהג - ושוחררו

לאחר שנעצרו בגין תקיפה אלימה של נהג אוטובוס בבני ברק, ונשלחו לתא המעצר, נעתר היום בית המשפט לבקשה לשחררם למעצר בית אצל משפחותיהם החרדיות (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בית משפט השלום בתל אביב החליט היום (רביעי) כי שלושה נערים ממשפחות חרדיות, תושבי מודיעין עילית ופתח תקווה, שנעצרו לאחרונה בגין שוד ותקיפת נהג אוטובוס בבני ברק, ישוחררו למעצר בית.

האירוע אודותיו נעצרו החשודים, התרחש לפני כשבועיים, ב-16.11, כאשר הנערים עלו על האוטובוס בפאתי בני ברק, וכאשר הנהג הבחין כי הם מתחמקים מתשלום, דרש זאת מהם, כנהוג.

בתגובה, החלו על פי החשד שלושת הקטינים (בני 16), לתקוף פיזית, בכל חלקי גופו, את הנהג - בן מיעוטים - ובשלב מסוים אף עקרו ממקומו את פורט הכספים על כל תכולתו, ונמלטו איתו מהמקום.

לאחר שהמשטרה הוזעקה למקום בידי הנהג ועוברי אורח שחזו באימה במתחולל, נפתחה חקירה שבסיומה נעצרו הנערים החשודים בתקיפה ובשוד.

תחילה, לפני חמישה ימים, נעצר נער אחד, ומעצרו הוארך מאז פעמיים, ואתמול נעצרו גם שני חבריו.

היום, בדיון להארכת מעצר - הארכה ראשונה לשני העצורים ושלישית עבור חברם שנעצר תחילה - הצליח פרקליטו של אחד מהם, עו"ד קובי בן שעיה, לשכנע את שופט בית המשפט לנוער שבביהמ"ש השלום, מיכאל נבנצל, לשחרר את כולם למעצר בית בבית הוריהם, שם ישהו עד יום שני הקרוב, ה-02.12.

עו"ד קובי בן שעיה. באדיבות המצלם

בין טיעוניו בפני השופט, הבליט העו"ד את טענת אחד הקטינים כי הנהג הוא שהחל ראשון באלימות, כשבעט בגבו - וזה שבר את אפו של הנהג רק כתגובה לכך.

עורך הדין בן שעיה אומר ל'כיכר השבת': "אני מברך על החלטת בית המשפט להורות על שחרור. מרשי לא נקט באלימות; הוא רק נכח באירוע שהתרחש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר