מריבות בגור

ליצמן לויצמן: "תתחיל לעשות מה שאומרים לך"

מלחמת עולם מתרחשת בימים אלו בין סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לחבר מועצת עיריית ירושלים. במהלך כינוס סגור, תקף ליצמן את ויצמן ואמר: אתה לא תעשה מה שאתה רוצה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ויצמן וליצמן (צילום: חיים גולדברג - כיכר השבת, יונתן זינדל - פלאש 90)

מלחמת עולם מתרחשת בימים אלו בין סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לחבר מועצת עיריית ירושלים, יוחנן ויצמן, שניהם מחסידות גור, נציגי 'הסיעה המרכזית'.

בכינוס סגור שנערך השבוע, אמר ליצמן לויצמן: "אתה תתחיל לעשות מה שאומרים לך, לא תעשה פה מה שאתה רוצה".

הקרב בין ליצמן לויצמן לא התחיל אתמול. יודעי דבר מספרים ל'כיכר השבת' כי בקדנציה האחרונה התנהל קרב של ממש מאחורי הקלעים בין השניים בנושאים ציבוריים רבים.

על רקע הבחירות לראשות העיר ירושלים, המתח בין השניים התעורר שוב, כאשר יוחנן ויצמן עבד ופעל עבור המועמד עופר ברקוביץ, ואילו בכירים בסביבת סגן השר ליצמן פעלו עבור משה ליאון.

האירוע המדובר אירע בשבוע שעבר, בבית אגודת ישראל בב"ב, שם נערך כינוס סגור של ראשי הסיעה המרכזית. סגן השר ליצמן צידד בהליכה לאופוזיציה בירושלים, אלא שאז, כשיוחנן ויצמן ניסה להתערב בדיון, זעם עליו יו"ר סיעתו: "אתה תתחיל לעשות מה שאומרים לך, אתה לא תעשה פה מה שאתה רוצה".

העיתונאי רפי פרלשטיין מ'ידיעות ירושלים' שחשף את הסיפור סיפר ל'כיכר השבת' כי בעת שעבד על הכתבה נשלחו אליו שליחים כדי שירד מהסיפור. לדבריו, מדובר בשלושה עיתונאים חרדים.

מסביבתו של ליצמן נמסר ל"כיכר השבת" כי "נציגי אגודת ישראל מאוחדים ופועלים במשותף. לא נתייחס לרכילות", ויוחנן ויצמן מסר בתגובה לידיעה: "כמו כל נציגי אגודת ישראל, אני כפוף ליו"ר הסיעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר