המלצות המשטרה

מירי רגב: "רוני אלשיך ממשיך לחפש את הכותרות"

שרי הימין תוקפים את המלצות המשטרה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4000 ואת העיתוי ערב פרישת רוני אלשיך מתפקידו • בשמאל קוראים לנתניהו להתפטר (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
רוני אלשיך (תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

שעות לאחר פרסום המלצות המשטרה בתיק 4000, שרי הליכוד מגבים את ראש הממשלה בנימין נתניהו - שהומלץ להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירת שוחד - ובאופוזיציה קוראים לנתניהו להתפטר לאלתר מתפקידו.

השרה מירי רגב תקפה את העיתוי של פרסום ההמלצות: "המפכ"ל אלשייך ממשיך לעשות הכל כדי שטריקת הדלת ביציאתו מהתפקיד תהיה חזקה ככל שניתן. לאחר שניסה לחבל במינויים של מי מהמומלצים לתפקיד המפכ"ל, הוא ממשיך לחפש את הכותרות".

לדבריה: "ביום כניסתו לתפקיד הבטיח אלשייך שמשטרת ישראל תחדל מפרסום המלצות בעניין חקירות. גם ביום יציאתו הוא מוכיח שאין לו מילה - לא רק שהוא לא עמד בהבטחתו, הוא עושה בדיוק הפוך".

לעניין ההמלצות אמרה השרה רגב: "אני סומכת על ראש הממשלה ורעייתו. הם אנשים ישרים והגונים ששמים לנגד עיניהם את טובת מדינת ישראל ואזרחיה. הגיע הזמן לחדול מתלות את נבחרי הציבור בכיכר העיר. ראש הממשלה, המשך בכוחך זה והצלח".

יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי קרא לנתניהו לסיים את תפקידו: "ראש ממשלה עם כל כך הרבה פרשיות שחיתות סביבו, לא יכול להמשיך בתפקידו.אסור שאדם שמונע מאובססיה חולנית על מה יגידו עליו בתקשורת ינהיג את מדינת ישראל. וכל יום נוסף בתפקידו הוא נזק לאזרחי ישראל".

ח"כ מוסי רז (מר"צ) אמר: "נתניהו מבייש את מעמדו ואת המדינה. היציאה כנגד המשטרה, הפרקליטות ושומרי הסף מעידה שאין חרטה בבלפור, ואין שם יושרה. מחזק את ידיהן של רשויות אכיפת החוק ומקווה לבחירות בהקדם האפשרי".

סגנית השר ציפי חוטובלי: "המלצות המשטרה בתיק 4000 הן שערורייה בשל איכיפה סלקטיבית. פוליטיקאים מנהלים סחר מכר מול מערכות תקשורת ולא ראינו שהומלץ להעמיד לדין את מובילי חוק ישראל היום. עולם של אכיפה סלקטיבית הוא עולם ללא צדק. אני סומכת על היועמ"ש שיבחן את מפת ההתנהלות התקשורתית בטרם יכריע בתיק".

יו"ר הרשימה הערבית המשותפת ח"כ איימן עודה: "מקומו של נתניהו הוא בכלא ובטח שלא במעון ראש הממשלה. ראש ממשלה שעסוק רק בהפצת שנאה ופחד ובאינטרסים הצרים של משפחתו, איבד כבר מזמן את הלגיטימיות שלו. אנחנו יודעים שטובת אזרחי המדינה מעולם לא העסיקה אותו - עומק השחיתות כעומק הגזענות וההסתה. יש לפעול להדחתו המיידית".

כזכור, בהמלצות המשטרה נכתב כי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

כמו כן, נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביצוע עבירות של לקיחת שוחד (בצוותא), מרמה והפרת אמונים (בצוותא), ושיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר