הקרב על המקדש

משחק הקופסה שמרגיז את ארגוני השמאל

משחק הקופסה 'הקרב על המקדש' מרגיז את ארגון השמאל הקיצוני 'עמק שווה' שיצא נגד מכירתו של המשחק בחנויות. ישראטויס בתגובה: מודים על הקידום במכירת המשחק (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של 'עמק שווה')

משחק קופסה חרדי על בית המקדש מצליח להרגיז את ארגון השמאל 'עמק שווה'. "מחפשים מתנה לילד לחג? קבלו את הלהיט התורני, תרתי משמע, 'הקרב על בית המקדש'", נכתב בעמוד הפייסבוק של הארגון.

"במקום לבנות את המקדש, מטרת המשחק היא לכבוש ולהגן עליו, לכאורה שונה מהאידאולוגיה של בית המקדש השלישי, אבל בשורה התחתונה את המשחק שעוסק בבית המקדש מוכרים בטויס אר אס ולא רק בקניון עלי", נכתב.

הפוסט הזועם

הארגון עוסק בארכאולוגיה או יותר נכון בסירוס הקישור הארכאולוגי שמוכיח את הקשר ההדוק של היהודים לארץ ישראל ונתמך על ידי ארגוני "זכויות אדם" ומדינות אירופאיות. על פי דברי הארגון "הממצא הארכאולוגי אינו צריך ואינו יכול להוות אמצעי להוכחת בעלות של עם או של בני דת כלשהי על המקום".

בפוסט הזועם של 'עמק שווה' נאמר "בשנים האחרונות פועלות תנועות המקדש במימון המדינה ובתמיכה של פוליטיקאים מימין, להפוך את הערגה לרעיון מופשט של גאולה, אותו מייצג בית המקדש, לחזון ממשי של בניינו. העובדה שלמשחק יש שוק במיינסטרים של החברה הישראלית פירושה שהזרעים שנשתלו במערכת החינוך תפסו אחיזה בקרקע וכל מי שמבין את משמעות הדברים יודע שהם הכל, חוץ ממשחק ילדים".

שניאור ג'רופי סמנכ"ל ישראטויס מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "המשחק 'הקרב על המקדש' קיים כבר יותר מעשר שנים ונמכר בעשרות אלפי עותקים בארץ ובעולם, חברת ישראטויס רואה חובה ושליחות להכניס ולצקת אלמנטים יהודים וחינוכים בשוק משחקי היהדות ורואה במשחק כלי חינוכי וערכי המטמיע בילדים ערכים ומושגים יהודים.

חברת ישראטויס מודה לארגון עמק השווה על הפרסום והיח"צ למוצר ומבטיחה לעשות הכל כדי להמשיך ולהפיק לילדי ישראל משחקים עם ערכים ותכנים יהודיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר