נשארו בקייב

מחשש לחילול שבת: טיסת 'אל על' נדחתה

טיסה שהייתה אמורה להמריא ביום שישי בבוקר התעכבה בשל תקלה, צוות המטוס הבין שהסיכוי לנחות בישראל לפני כניסת השבת קלוש, והנוסעים הועברו למלון מקומי עד למוצ"ש (עולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
טיסת אל על (צילום: משה שי, פלאש 90)

טיסת השבת - 2: נוסעי טיסה 2652 שהייתה אמורה להמריא ביום שישי בבוקר משדה התעופה בקייב לישראל נאלצו להישאר בשבת במלון מקומי בשל תקלה במטוס, תקלה שהביאה לעיכוב בהמראה, כך שהמטוס לא היה נוחת בישראל לפני כניסת השבת.

הטיסה הייתה אמורה להמריא מעט לאחר השעה 10:00 בבוקר, אך לאחר עיכוב המטוס התקדם לכיוון ההמראה, אך קלה נוספת מנעה את המראתו בפעם השנייה. מספר נשים חרדיות שהיו על הטיסה ביקשו לרדת בשל חשש מחילול שבת.

הקברניט הודיע לנוסעים כי בשל העובדה שלא יהיה ניתן לנחות בישראל לפני כניסת השבת, כלל הנוסעים יאלצו לשהות בשבת במלון מקומי ולחזור לשדה התעופה לאחר צאת השבת.

מחברת אל על, שם כנראה הפיקו לקחים מסערת 'טיסת השבת' בחודש שעבר, נמסר: "בעקבות תקלה טכנית שהתגלתה במטוס לפני ההמראה מקייב, טיסה 2652 מקייב לתל אביב נדחתה למחר בערב. כל הנוסעים מטופלים על ידי נציגי אל על ויתאכסנו בבית מלון בעיר. אנו מתנצלים על האי-נוחות שנגרמה ללקוחותינו".

איש העסקים גיא שיר, אחד הנוסעים בטיסה, סיפר ל-ynet כי "הטיסה לא יצאה לדרכה מאחר וגם אם היו נוחתים בארץ לפני השבת, הנוסעים שומרי השבת לא היו מספיקים להגיע לביתם עד כניסתה".

לדבריו: קיבלו החלטה כנראה להישאר פה. הצוות של אל על בתוך המטוס היה פנטסטי, אבל כל ההתנהלות של אנשי צוות הקרקע היא על הפנים - אנחנו עומדים פה כמו צאן לטבח, מכניסים פה אנשים בשלשלות לאיזה חדר. אסור להכניס דברים של דיוטי פרי. כל מיני שטויות. הם מעמידים אותנו, 150 איש מחוץ לאיזו דלת, ומחכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר