פרסום ראשון

ח"כי דגל וראשי הישיבות עלו להתייעצות דחופה אצל גדו"י

ח"כי 'דגל התורה' עלו הערב להתייעצות דחופה בבתיהם של גדולי ישראל בב"ב מרן הגר"ח קנייבסקי והגר"ג אדלשטיין • בפגישה השתתפו הגר"ב סולובייצ'יק והגר"י רוזן • "עניינים בוערים" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי והגר"ג אדלשטיין (צילום: דוד זר)

פרסום ראשון: חברי הכנסת של 'דגל התורה' עלו הערב (מוצ"ש) יחד עם ראשי הישיבות להתייעצות דחופה אצל גדו"י בבני ברק על העניינים הבוערים בעולם הישיבות, זאת על רקע סוגיית הגיוס וסוגיות נוספות אותם מלווים ראשי הישיבות.

הגאון רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת 'אור ישראל' והגאון רבי ברוך סולובייצ'יק, ראש ישיבת 'תורת זאב', עלו מוקדם יותר הערב יחד עם חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר להתייעצות משותפת אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

ראשי הישיבות, הגר"י רוזן והגר"ב סולובייצ'יק, מלבד כך שהם עומדים בראשות ישיבה גדולה, הם עוסקים בשליחות גדו"י בעניינים ציבורים הנוגעים למצביעי דגל התור ולעולם הישיבות.

השבוע נחשף ב'כיכר השבת' מכתבם של גדולי ישראל חברי ועד הישיבות להתחזק בתורה גם בימי בין הזמנים של חנוכה שיש מי שהגדיר אותם "יומא דפגרא".

גורם המקורב לראשי הישיבות סירב לחשוף בפני 'כיכר השבת' את נושאי השיחה בבתי גדולי ישראל, אך הבהיר כי מדובר בשורת נושאים דחופה בעניינים הבוערים של המגזר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר