העבודות בשבת

גורמים בממשלה: גפני נוקם - ולא מאפשר תקציב תחבורה

תקציבים למשרד התחבורה בסך 1.3 מיליארד שקלים, שאמורים לשמש לצורך פעילות התחבורה הציבורית, מעוכבים בידי ועדת הכספים. משרד התחבורה: "אין קיצוץ החודש" (חדשות בארץ)

משה גפני (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

זעם בקרב גורמים בממשלה ובמערכות התחבורה הציבורית, בשל עיכוב תקציבים - שלטענתם נובע מנקמנות של משה גפני.

על פי דיווח באתר 'החדשות', העברה תקציבית בסך 1.3 מיליארד שקלים תקועה כבר תקופה ארוכה בוועדת הכספים, כספים שפוגעים במפעילי התחבורה הציבורית.

לפי 'החדשות', גורמים בממשלה טוענים, כי העיכוב בהעברה נובע מנקמה של יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, בעקבות העבודות של נת"ע על פרויקט הרכבת הקלה בשבתות. גפני עצמו מכחיש מנגד את הטענות, ולדבריו משרד האוצר אשם, מאחר ולא ביצע 'רכש גומלין'.

עיכוב הכספים גורם בינתיים לאנדרלמוסיה: אגף הסובסידיות והתקציבים הודיע היום (ראשון), למפעילי התחבורה הציבורית, שהם לא יקבלו את מלוא הסובסידיה. הנימוק: "לאחרונה חלו עיכובים רבים בהעברות פניות תקציביות למשרד התחבורה בוועדת הכספים, הכוללים סובסידיה לכלל מפעילי התחבורה הציבורית".

בתגובה, שלח 'פורום חברות התחבורה הציבורית הפרטיות' מכתב לגפני, בו החברות מתריעות כי ללא הסובסידיה, יתקשו להמשיך את הפעילות הסדירה. הפורום הזהיר כי "אי תשלום מלוא סכום הסובסידיה, עלול להידרדר במהירות לפגיעה בהפעלת התחבורה הציבורית, ולפגיעה חמורה בשירות התחבורה הציבורית לציבור הנוסעים. אי לכך, נבקשך לפעול בהקדם על מנת למצוא פתרון למצב זה".

בתגובה שמסר משרד התחבורה לחברת 'החדשות', היא ביקשה להבהיר כי אין ולא יהיה שום קיצוץ בשירותי התחבורה הציבורית בחודש דצמבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר