"ניסיון הסתה"

גפני: 'פרימיטיביים סבורים שחרדי לא יכול לדאוג לתעשייה'

לאחר שהואשם בעצירת התקציבים לתחבורה הציבורית בוועדת הכספים - כנקמה על חילולי השבת בעבודות הרכבת, ח"כ גפני תוקף וטוען כי מדובר בניסיון הסתה של אנשים פרימיטיביים (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

מחלוקת קשה בין משרד האוצר ליושב ראש ועדת הכספים ח"כ משה גפני, מעכבת כבר שבועות ארוכים העברה תקציבית של יותר ממיליארד שקלים לטובת התחבורה הציבורית.

באתר 'החדשות' דווח אמש כי גורמים בממשלה טוענים, כי העיכוב בהעברה נובע מנקמה של ח"כ גפני, בעקבות העבודות של נת"ע על פרויקט הרכבת הקלה בשבתות.

בתגובה לדברים, אומר ח"כ גפני ל'יתד' כי "אין שום קשר בין העיכוב למשבר הרכבת בשבת". לדבריו, "לפי החוק, יש לקנות חלק מהדברים בארץ ובעקבות כך אני מעקב את העברת הכספים, לוודא שאכן הדברים נעשים כראוי. אחרת, המפעלים הישראלים עלולים להיסגר, על כך ניטש כל המאבק".

"אני לא מתרגש כלל מניסיון ההסתה ודן לגופו של עניין", מוסיף גפני, "מתקיימים דיונים ופשרות ומתקרבים לקראת פתרונות".

ח"כ גפני הוסיף ואמר כי "מחוללי ההסתה יודעים שהדברים לא נכונים ולמרות זאת לא בוחלים בהסתה. הסיבות לעיכוב העברת הכספים אינן בגדר סוד וכולם רואים זאת בוועדה".

גפני, מוסיף ותוקף את אותם שמאשימים אותם בנקמה ואומר כי "מדובר באנשים פרימיטיביים הסבורים שאדם חרדי אינו יכול לדאוג לתעשייה הישראלית. כל מה שהם אומרים וכותבים זה מהרהורי ליבם ולא שום דבר שהיה בדיון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר