"אנחנו מודים לקב"ה"

האבא: שירה פקחה עיניים ודמעה כשראתה אותנו, זה נס

חיים סילברשטיין, אביה של שירה, שנפצעה אמש באורח קשה בפיגוע הירי בעפרה, סיפר כי מצב בריאותה של בתו הולך ומשתפר: "היא פקחה עין, עין וחצי, ודמעה דמעה כשראתה אותנו" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בני המשפחה, הערב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פיגוע הירי: בני משפחתם של בני הזוג שירה ויחיאל איש-רן, שנפצעו אמש בפיגוע הירי בעפרה, דיברו הערב (שני) עם כלי התקשורת, בבית החולים 'שערי צדק' והתייחסו למצבם המשתפר של בני הזוג.

אביה של שירה, חיים סילברשטיין, פתח את דבריו ואמר: "אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שחתננו עמיחי מבריא, מצבו יחסית טוב. קרה נס שהוא נורה על ידי שלושה כדורים ומצבו יחסית טוב. בתנו שירה נמצאת עדיין בטיפול נמרץ, מצבה משתפר יציב אבל עדיין קשה".

על בתו אמר האב: "זכינו לפני כמה דקות להיכנס לטיפול נמרץ והיא פקחה עין, עין וחצי, ודמעה דמעה כשראתה אותנו, מרוב התרגשות היינו צריכים לצאת כי הדופק עלה יותר מדי. אבל אנחנו שמחים מאוד לראות שמצבה משתפר ואנחנו מתפללים ומודים לכל עם ישראל".

"היא פקחה עין וביקשה את אמא", סיפר האב בהתרגשות: "מאוד התרגשנו לראות אותה, למרות שמצב בריאותה לא כל כך טוב. אבל אין כמו לראות את הבת שלך פוקחת עין ומדברת".

ליאורה, אמה של הפצועה הוסיפה: "ראיתי שהיא רוצה לאחוז את היד שלנו. נתתי לה את היד ואז ראיתי שהיא מסתכלת על אבא, הוא גם שם את היד והיא החזיקה ואז ראיתי את הדמעות זולגות לה על הלחיים. ראיתי שהיא מנסה לדבר ולא יכולה כי יש לה צינורות, אז אמרנו לה שכל עם ישראל מתפלל עליה והיא פשוט ילדת נס ויש לה את הצוות הרפואי הכי מדהים שמטפל בה וגם מטפל מקצועי וגם אוהב והיא בידיים הכי טובות שיכולות להיות".

צריך הגיד לממשלה שלא יכול להיות שילדים מתוקים חפים מפשע עומדים ויורים בהם. לא יכולה להיות מציאות כזו", הוסיפה האם בכאב.

אביו של עמיחי, רפאל, סיפר במסיבת העיתונאים: "היה זמן של איזושהי מסיבה שנוהגים לעשות שם בכל שנה, הגיעו לשם מכוניות של חב"ד, של ברסלב שמנגנים ושרים שירים בווליום חזק. כולם הפנו את המבטים לשם, ואז נשמעו פיצוצים.

"עמיחי אומר שברגע הראשון חשבו שזה חלק מהמוזיקה ומהפירוטכניקה. רק כשהתחילו לראות רסיסים על הרצפה פתאום קלטו שמדובר בפיגוע. אנשים התחילו לרוץ, עמיחי גם הוא רץ ואז הוא הסתכל וראה שאשתו לא איתו. הוא הבין מיד שהיא נמצאת מאחורה הוא רץ אליה. הוא ראה שהיא שוכבת על הרצפה והוא עצר את הדימום, הוא ראה שיש דימום רציני ועצר את הדימום בידיים עד שהגיע סיוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר