המשיכו להתפלל

שיפור נוסף במצבה של נפגעת פיגוע הירי

מבית החולים שערי צדק נמסר על שיפור נוסף במצבה של שירה איש רן, שנפצעה קשה מאד בפיגוע הירי ליד עפרה ביום ראשון בערב. מצב הילוד הרך עדיין קשה מאד (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הוריה של שירה אמש במסיבת העתונאים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מבית החולים שערי צדק נמסר על שיפור נוסף במצבה של הפצועה קשה מפיגוע הירי בצומת עפרה - שירה איש רן. היא ערה ומתקשרת עם הסביבה. גם במצבו של בעלה עמיחי, שנפצע באורח בינוני חל שיפור קל. מצבו של הילוד עדיין קשה מאוד.

אמש (שני) חיים וליאורה זילברשטיין, הוריה של שירה, התייחסו למצבה בבית החולים שערי צדק בירושלים: "זכינו לפני כמה דקות להיכנס לטיפול נמרץ והיא פקחה עין, עין וחצי, ודמעה דמעה כשראתה אותנו, מרוב התרגשות היינו צריכים לצאת כי הדופק עלה יותר מדי. אבל אנחנו שמחים מאוד לראות שמצבה משתפר ואנחנו מתפללים ומודים לכל עם ישראל".

בני הזוג הוסיפו, כי הם ממשיכים להתפלל לשלומו של נכדם שיולד בטרם עת והוא כעת בפגייה כשמצבו קשה מאד.

כזכור, האם הגיעה לבית החולים שערי צדק כשהיא בהיריון בחודש שביעי ויולדה בניתוח קיסרי בעקבות מצבה, כשהתינוק מועבר לפגיה. במהלך הלילה התדרדר, כאמור, מצבו והוא מונשם בפגיה. מבית החולים נמסר כי מצבו קריטי.

גם בעלה בן ה-22 אשר נורה ברגליו נותח במהלך הלילה על ידי צוות אורתופדיה ומצבו קל עד בינוני ויציב. השניים התחתנו לפני שמונה חודשים בלבד ומתגוררים באלון מורה.

תיעוד הפיגוע ממצלמות האבטחה

הדיווח על הירי התקבל במד"א בשעה 21:25, כרבע שעה לאחר אירוע הדלקת נרות בעפרה שתושבים רבים השתתפו בו. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לשבעה נפגעים, ובהמשך הם פונו לבתי חולים בירושלים.

מבדיקה ראשונית עולה כי רכב פלסטיני הגיע בכביש 60 לאזור תחנת האוטובוס בכניסה לעפרה. מחבל שישב ברכב פתח ממנו באש לעבר הישראלים שעמדו בטרמפיאדה. כוח צה"ל שהיה במקום ירה לעבר הרכב של המחבל וכנראה הצליח לפגוע ברכב. עם זאת, המחבל הצליח להימלט מהזירה.

הבוקר נמסר כי כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב ממשיכים במאמץ מבצעי ומודיעיני באיתור המחבלים.

התפללו לרפואת שירה יעל בת ליאורה שרה והרך הנולד בן שירה יעל בתוך שאר חולי ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר