הפיגוע בעופרה

קורע לב: כך נפרדה שירה איש רן מתינוקה

אביה של שירה איש רן, שנפגעה בפיגוע בצומת עפרה, סיפר על הרגעים בהם נפרדה האם הפצועה מבנה הגוסס שנפטר ונקבר אמש בהר הזיתים ועל הבטחתה המרגשת (אקטואליה)

ההלוויה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חיים סילברשטיין, אביה של שירה איש-רן שנפצעה קשה מאד בפיגוע הירי בצמת עפרה בתחילת השבוע, בישר בצהריים (חמישי) כי בחסדי שמים בתו הועברה מהמחלקה למחלקה רגילה בבית החולים שערי צדק.

סילברשטיין ערך מיני מסיבת עתונאים בה התייחס גם לפיגוע הקטלני הבוקר ואמר: "אני משתתף בצער של המשפחות שקיבלו את הבשורה המרה מאוד שבניהם נרצחו על ידי בני עוולה ואני מאחל רפואה שלמה לפצועים שאני יודע שלפחות אחת מהם נמצאת מאחורי כאן בחדר המיון".

בהמשך סיפר על מצבה של בתו שאיבדה אתמול את תינוקה בן השלושה ימים, "אנחנו שמחים מאוד לבשר שבתנו שירה השתחררה מטיפול נמרץ ועברה למחלקה, זו בשבילנו אנחת רווחה גדולה מאוד, היא הולכת ומשתפרת, יש עדיין דרך מאוד ארוכה של שיקום, אבל אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא על כל צעד חיובי ומקווים לטובה".

על תחושותיו בעקבות ההלוויה הקשה אמש אמר סילברשטיין, "זה היה מאורע קשה מאוד במיוחד ששירה ועמיחי לא יכלו להשתתף בהלוויה אבל אנחנו שמחים ששירה ועמיחי יכלו להיפרד אתמול בבוקר בפגיה מעמיעד ישראל הנכד שלא זכינו לגדל אותו, והרגשנו סגירת מעגל שיכולנו להביא אותו למנוחת עולמים בהר הזיתים בירושלים המאוחדת".

כזכור, בהוראת רבנים, נערכה ברית לתינוק וניתן לו שם כיוון שנהרג על קידוש השם בשל היותו יהודי.

"כפי שאמרתי אתמול בלילה בהלוויה, הם לא ירתיעו אותנו. אנחנו חזקים יותר מהם, אנחנו צודקים יותר מהם ואנחנו שייכים לכאן יותר מהם. זה המסר שחייב לצאת, אנחנו חדורי אמונה בדרכנו הצודקת", הוסיף האב.

בסיום סיפר סילברשטיין על דבריה של בתו אתמול כשראתה בפגיה את בנה הגוסס בפעם הראשונה והאחרונה, "שירה ילדה חזקה מאוד, ותוך כדי בכי היא אמרה, שהיא תראה להם, היא תביא עוד תינוקות רבים בעזרת ה' ועם ישראל חי. אלו היו המילים כמעט הראשונות שלה כשהיא ראתה את התינוק שגסס באותו רגע, ככה גידלנו אותה, ככה אנחנו מרגישים, ובעזרת ה' אנחנו מקווים שהיא תצליח מאוד במשימות האלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר