תומכי חיזבאללה

קומיקאי מלבנון: 'תקבלו אותנו בחיפה'. צפו

הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה הלבנוני, מוחמד שמס, פרסם בסוף השבוע סרטון, שהופץ על-ידי תומכי חיזבאללה, בו הוא מאיים כי המנהרות של חיזבאללה יגיעו עד חיפה. צפו בסרטון (בארץ)

(צילום: מתוך הטוויטר של mouhamad chamas; تصوير: محمد علي صفا)

הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה הלבנוני, מוחמד שמס, פרסם בסוף השבוע סרטון, שהופץ על-ידי תומכי חיזבאללה, בו הוא מכנה את מבצע "מגן צפוני" של צה"ל, לאיתור מנהרות החיזבאללה כ"קשקוש מקושקש", ומאיים כי המנהרות של חיזבאללה יגיעו עד חיפה.

בין היתר, שר שמס על ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "נתניהו עכשיו התעורר, הוא מחפש מנהרות, ותחת ביתו חופרים. אנו יכולים לומר לך מה אתה אוכל בבוקר, מתי אתה מתעורר, למה רבת עם אשתך ושישנת בלי ארוחת ערב".

בהמשך הסרטון נראה שחקן ערבי מגלם ישראלי חובש כיפה, שלחוץ מכך שחופרים מתחת ביתו וכן הם רומזים נגד דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, ואומרים לו כי הן חופרים תחת ביתו.

אדרעי שיתף את הסרטון וכתב: "את חיפה תוכלו לראות כנראה רק בחלומות שלכם או במסך בבונקר בדאחיה (צילמתם את הקליפ שם?). אני שמח שאחרי שאנחנו לוקחים לכם את המנהרות נשאר לכם רק לצחוק כדי לכסות על הבאסה. אני מבין שמדובר בהודאה הרשמית שלכם בקשר למנהרות כי נשמח לשלוח אותה לברי, חרירי ועאון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר