עקיבא גרומן בשיר לזכרו של בנו התינוק ז"ל

הזמר עקיבא גרומן בסינגל חדש במלאת שנה לפטירתו של בנו התינוק בתאונה קשה. על הלחן אחראי מוטי אילוביץ' כשעל העיבוד המוזיקלי הופקד המעבד משה לאופר (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

עקיבא גרומן, או בשמו המוכר יותר – 'קיבע', החל את דרכו המוזיקאלית לפני שנים אחדות כבעל המנגן המפורסם בתולדות אברהם יצחק, כאשר לפני שנתיים הוא פורץ בעוצמה אל תעשיית החתונות ומעמדי הרגש והשמחה בחצרות אנ"ש.

בדיוק לפני שנה, בימים אלו, נפרד ל"ע קיבע מבנו הקטן שמילי ז"ל, שנקטף באיבו בתאונה טרגית שזעזעה את המוני בית ישראל. הסתלקותו של שמילי פערה חלל עמוק ובלתי ניתן לאיחוי בביתם ובליבותיהם של קיבע ומשפחתו, כמו גם בלבבות מכריו וידידיו וכל אשר דבר הטרגדיה הגיעה לאוזניו.

ככלות ימי השבעה. חבר טוב, שראה בצערו ויחד עם זאת במידת האמונה וקבלת הדין של קיבע, לחש באוזנו, כי שמא מן הראוי, כבעל מנגן ומשמח לבבות, לייחד שיר חיזוק וזיכרון גם יחד, לעילוי הנשמה.

"כעבור תקופה", מספר קיבע, "למדתי 'תניא' כמנהגי, כאן גיליתי לפתע, באגרת הקודש בפרק י"א המכונה 'להשכילך בינה', את המילים המרטיטות והמחזקות 'אבל באמת אין רע יורד מלמעלה והכל טוב', מילים שנגעו לליבי עד מאוד והביאו אותי לקום ולעשות מעשה"!

קיבע פנה לפנחס ביכלר ולמוטי אילוביץ מארה"ב להזמנת הלחן ההולם ומכאן למעבד הוותיק והמוערך משה לאופר להשלמת התמונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר