אאא

לאומגה 3 יש תכונות חיוביות המועילות לשמירה על בריאות הגוף. כגון: הפחתת הסיכון לתמותה, הפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם, הפחתת רמות הטריגליצרידים בדם ועוד. שמענו לא מעט על כך.

כעת, בהתאם למחקר של "אמריקן ג'ורנל אוף קליניקל נוטרישן", חוקרים מאוניברסיטת מנצ'סטר מצאו כי אנשים שצרכו 5 גרם של אומגה 3 מדי יום, חוו 50% פחות דיכוי של המערכת החיסונית כאשר הם נחשפו לעד 15 דקות של שמש.

מה זה אומר: צריכת מינון יומי של אומגה 3 יכולה לגרום לכם להיות חסינים יותר לאור השמש על ידי הקטנת הדלקת המתרחשת ברקמה, אומרת ד"ר סוזי פילקינגטון.

אבל זכרו, מנה של 5 גרם של אומגה 3 השווה לכ-1.5 מנות של דגים שמנוניים, מציעה הגנה מסוימת, אך אין זה  אומר שאתם יכולים לדלג על שימוש בקרם הגנה. כן, גם בחורף.

"המינונים של החשיפה שבדקנו היו נמוכים מאוד", אומרת פילקינגטון. רוב הסיכויים שאתם תהיו בחוץ במשך יותר מ-15 דקות, אז אתם עדיין צריכים לנקוט באמצעים נאותים כדי להגן על עצמכם מפני קרני UV, היא מסבירה.