פרסום ראשון

אופוזיציה? ועדת השמונה של 'אגודה' בי-ם תתכנס ותכריע

בזמן שהמשא ומתן בין ראש עיריית ירושלים משה ליאון לסיעת 'דגל התורה' בעיר מתקדם, נראה הסיעה החסידית 'אגודת ישראל' עושה את דרכה לאופוזיציה. ועדת השמונה תכריע (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ועדת השמונה (צילום: באדיבות המצלם)

בעוד ב'דגל התורה' נראה כי יש פריצת דרך במו"מ בירושלים, ב'אגודת ישראל' דוהרים לעבר האופוזיציה. ועדת השמונה של אגודת ישראל צפויה להתכנס שוב ולהכריע האם הסיעה בירושלים תיכנס לקואליציה או לא.

ביום שלישי לפני כשבוע נקראו חברי אגודת ישראל לפגישת מו"מ בלשכתו של ראש העיר משה ליאון, הפגישה נערכה כארבעים דקות במהלכה הוצע לסיעה חצי סגן במחצית האחרונה של הקדנציה. באגודת ישראל יצאו מהפגישה בתחושה כי הם לא רצויים.

יוסי דייטש בראיון לישי ורבינא בכיכר

ביום חמישי התכנסה ועדת השמונה של אגודת ישראל בה הוחלט כי אם משה ליאון לא ייענה לצרכי הסיעה בנושאי דת הרי שאין היתכנות לכניסה לקואליציה.

כעת, ממתינים באגודת ישראל לזימון נוסף מצדו של ליאון להבין האם יש היתכנות לדרישותיהם, לאחר הפגישה עם ליאון יתכנסו חברי ועדת השמונה להכריע באשר לכניסה לקואליציה.

בתוך כך, ל'כיכר השבת' נודע כי ישנה התקדמות במו"מ בין 'דגל התורה' למשה ליאון. ביום חמישי ישבו בכירי 'דגל' אליעזר ראוכברגר, אברהם ובר ושבתי מרקוביץ במשך כ-3 שעות עם חבר ועדת הרבנים של דגל התורה בירושלים. אחד הנוכחים סיפר ל'כיכר השבת' כי ישנה "פריצת דרך" משמעותית במו"מ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר