ימי ליאון?

'בר ז'בוטינסקי' ייסגר: "לא מוכנים יותר לעבודה בשבת"

בשורה משמחת: מנהליו של אחד ממוקדי הבילוי המצליחים בירושלים, ששקקו חיים גם בשבתות, נאלץ לסגור אותו בהוראה מלמעלה - משם הובע רצון שהשבת תישמר כראוי (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בר ז'בו (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

'בר ז'בוטינסקי' בירושלים, הינו מהמקומות הבולטים שהיו פתוחים בשבתות בעיר במשך שנים. כעת מודיעים מנהליו של מקום הבילוי, כי הוא צפוי לסגור את שעריו.

הסיבה הרשמית לסגירה: בעלת הנכס החליטה כי המקום צריך לשמור שבת ולהוסיף תעודת כשרות, מה שכמובן לא הותיר בידי מי שתפעל אותו כל ברירה אחרת.

בהודעה שפרסמו מנהלי הבר, שנמצא ברחוב שמעון בן שטח בעיר, נכתב תחילה: "כמעט חמש שנים שלנו ביחד, של עובדים שהפכו ליותר ממשפחה".

וכאן מגיע הפירוט הענייני: "נספר לכם בקצרה, שהבעלים של הנכס (אישה מקסימה בפניי עצמה) פשוט לא מוכנה שנעבוד יותר בשבת וללא תעודת כשרות".

"בהו דבר שעלינו לכבד, מכיוון שהוא מבוסס על אמונתה - אבל נוגד את כל מה שאנחנו מאמינים בו ומבוססים עליו, ולמען האמת גם הופך את כל הנושא הכלכלי מבחינתנו להרבה יותר מורכב". לשון ההודעה.

בתגובה לדברים, שהתפרסמו ברשתות החברתיות, הגיבו גולשים חילונים רבים נגד ההחלטה על הסגירה.

חלק מהמגיבים אף בחרו לייחס את ההחלטה לבחירתו של משה ליאון כראש העיר בתמיכת רוב החרדים, למרות שכאמור אין ככל הנראה קשר ישיר בין ההחלטה לסגור את המקום בשבתות להחלפת השלטון בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר