אחרי מסיבת העיתונאים

בית החולים מזים את השמועות: מצבה של שירה איש-רן עדיין קשה

הופעתה אתמול של שירה לצד בעלה עמיחי, מול מצלמות כלי התקשורת, הטעתה רבים לחשוב כי היא כבר במצב רפואי טוב. אלא שבית החולים בו היא מאושפזת מעדכן כעת כי מצב פצועת הפיגוע עדיין קשה. התפללו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שירה איש-רן בבית החולים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"מצבה של שירה איש-רן משתפר, אך היא עדיין במצב קשה" - כך מעדכן כעת (שני) בית החולים שערי צדק בו היא מאושפזת.

אמש, כזכור, יצאה שירה עם בעלה עמיחי אל מול עשרות מצלמות כלי התקשורת, למעין 'מסיבת עיתונאים' קצרצרה, בה שניהם בעיקר הודו שוב ושוב לקב"ה ולעם ישראל, בדברים מרגשים.

אף שבסיום דבריהם ביקשה קרובת משפחתה להמשיך ולהתפלל עבורה, למיליוני הישראלים שצפו בה בדמעות של כאב והשתתפות היה נדמה כי מצבה כבר טוב יחסית, ולא קשה כפי שהיה בימים הקודמים.

אלא שכעת כאמור מגיעה הודעת 'שערי צדק' ומזימה את השמועות וההערכות הללו, ומגלה כי התפילות עבור החלמתה המלאה והמהירה של שירה איש-רן בהחלט עדיין נדרשות.

שמה המלא לתפילה: שירה יעל בת ליאורה שרה, לרפואה שלימה.

ההורים השכולים, הפצועים, בדבריהם אמש (צילום: 'סרוגים')

עמיחי איש-רן, שנפצע עם אשתו בפיגוע הירי ליד עפרה, בו הם שכלו את בנם הפעוט עמיעד ישראל הי"ד שיולד טרם הזמן בעקבות פגיעות קליעי המחבל, אמר אתמול בין היתר, כפי שסוקר בהרחבה ב'כיכר השבת': "תודה לקב"ה שעשה לנו ניסים, שאשתי יכולה לשבת איתנו היום; שפגעו בי שלושה כדורים ברגל ובעזרת השם אוכל ללכת. זה ממש לא פשוט. תודה".

"תודה לכל עם ישראל, שכל הזמן שולחים הודעות ורוצים לבקר עד כדי שצריך לבקש שיפסיקו. שולחים אוכל לשבת, ממתקים ופרחים. זה משהו שהתינוק שלנו הצליח לעשות בשלושת הימים שהיה חי. הוא איחד אותנו, כולנו. מכל הגוונים: חרדים-חילונים, אשכנזים-ספרדים, ליטאים-חסידים. אני גאה בעם הזה".

הוא סיים את דבריו בהתרגשות, ואמר: "את זה המחבלים לא יצליחו לקחת מאיתנו. הם יכולים לירות בנו, לדרוס אותנו ולרצוח את הילדים שלנו, אבל הם לא יכולים לשבור אותנו. לא ניתן להם".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שירה רעייתו הוסיפה: "מעבר לכל דבר אחר אני מודה לקב"ה, וגם לכל מי שתרם דם למד"א. הדם שלכם זורם לי עכשיו בעורקים, בזכותכם אני חיה".

בהודעת בית החולים מהיום צוין באשר לשאר פצועי הפיגועים המאושפזים במקום: עמיחי איש-רן במצב קל, נשאר להמשך טיפול; שירה סבג במצב קשה , אך משתפרת; הנפגעת מהאירוע אתמול בכביש 60, במצב קל-בינוני עם שברים בעצמות הפנים, וצפויה לטיפולי פה ולסתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר