פרסום ראשון

השר דרעי לח"כים: לא מתכוונים להיכנס לקואליציה באלעד

השר אריה דרעי התייחס אמש לניסיונות של ראש עיריית אלעד ישראל פרוש להקים קואליציה עירונית והצהיר כי אין בכוונת ש"ס להיכנס לקואליציה. בכיר בש"ס: "ננסה להביא לבחירות חוזרות" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דרעי בלשכת פרוש (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי עדכן הצהריים את חברי הכנסת של המפלגה כי אין בכוונת הסיעה המקומית להיכנס לקואליציה שבראשות ראש העיר אלעד ישראל פרוש, כך נודע ל"כיכר השבת".

"בשלב זה אין בכוונתנו להיכנס לקואלציה שלו" עדכן דרעי את חברי הכנסת בישיבת הסיעה השבועית והוסיף: "אנחנו מתואמים בנושא עם דגל התורה".

גורם בש"ס אמר ל"כיכר השבת" כי במפלגה יראו אם באמת יש היתכנות להוביל לבחירות בעיר במצב בו פרוש לא מצליח להקים קואליציה: "צריך להבין שהנציגים המקומיים של 'דגל' מעוניינים להיכנס לקואליציה, אבל בהנהגה הארצית שלהם לא מעוניינים. אנחנו עם יד על הדופק ועוקבים אחרי המתרחש בסיעה הליטאית". בכיר נוסף במפלגה הדגיש: "נעשה מה שאפשר כדי להוביל לבחירות חוזרות".

כזכור, בבחירות האחרונות ש"ס ביקשה להדיח את פרוש מתפקידו, וחברה יחד עם 'דגל' להריץ את יצחק פינדרוס לראשות העיר, אך בית המשפט המחוזי בלוד פסל את ההתמודדות שלו, ובגצ בחר שלא להתערב בהחלטה.

בדגל וש"ס האשימו את פרוש כי הוא זה שעומד מאחורי העותר שי נתן, ולכן "לא יצא החוטא נשכר" אך פרוש הכחיש כל קשר לעתירה.

כמו כן, במהלך הישיבה עדכן דרעי את חברי הכנסת על המגעים בנושא חוק הגיור ובין היתר אמר: "משה ניסים אכזב אותנו", דרעי הדגיש כי אין בכוונתו לאשר את חוק ניסים וכי מבחינת החרדים שלא להכיר בגיורים פרטיים, גם כאלו של בתי דין חרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר