מול הגלעד

נתניהו קרא פרק תהילים בזירת פיגוע הירי

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום בצומת גבעת אסף, שם נהרגו שני חיילי נצח יהודה הי"ד, בליווי ראש מועצת בית אל שאמר לו: "מברכים אותך שהגעת לחזק" (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מועצת בית אל)

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ביקר לפני זמן קצר בצומת גבעת אסף בה נרצחו שני לוחמי נצח יהודה, יוסף כהן ויובל מור יוסף הי"ד. לביקור במקום התלווה גם ראש מועצת בית אל, שי אלון, שבירך את ראש ההמשלה "על שהגיע לחזק אותנו בימים כאלה" .

בשיחה קצרה בין ראש המועצה לנתניהו הוא ביקש כי נתניהו יורה להשאיר את 'מחסום פוקוס' סגור והסביר כי דרכו נמלטו המחבלים בפיגועים האחרונים. "מצאתי את ראש הממשלה קשוב ומבקש ללמוד את השטח כדי שיוכל לקבל החלטות נכונות", אמר אלון.

במהלך הביקור נעמדו השניים מול הגלעד שהוקם במקום ואמרו יחד פרק תהלים, כשגם הנוכחים במקום יכלו לשמוע את הפסוק "הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל".

אתמול, התפרסם מכתב התנחומים ששלח נתניהו למשפחתו של יוסי כהן הי"ד. את מכתבו פתח נתניהו: "העם כולו מתאבל איתכם וניצב לצידכם באהבה אין קץ".

"התרגשתי עמוקות מן הדברים שהשמעתם באצילות נפש עם קבלת הבשורה המרה. את, אדל, הודית על הזכות לקבל את יוסי - כמתנה נפלאה - במשך 19 שנים וחצי. אתה אליהו, אמרת שחבל שהשכול מחבר בינינו, עלינו לזכות לכך שהאהבה תחבר בינינו", כתב נתניהו.

"בימים האחרונים נחשפה לעיני הציבור דמותו היפה של יוסי. הנתינה העצומה שלו לכל אדם, אהבת העם והארץ, והרצון העז לתרום למען הגנתה של הארץ – כל אלו התלכדו בנשמתו הגדולה והמאירה", כתב נתניהו וממשיך: "תנחומי הכנים מסורים לכם בהוקרה שאין גדולה ממנה, מסרו זאת לבני משפחתם, לבנים, לבנות ולכל הקרובים".

"בהמשכת דרכו של יוסי, ובבניין ירושלים - ננוחם", חתם ראש הממשלה את מכתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר