המלצת המשטרה

תשתית ראייתית נגד ראש עיריית חדרה והקבלן סמי לוי

המשטרה הודיעה כי היא סיימה את חקירתה בעניינם של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן והקבלן סמי לוי. החקירה ביססה תשתית ראייתית נגד שניהם - כל אחד לפי חלקו (אקטואליה)

צביקה גנדלמן וסמי לוי (צילום ארכיון: דודו אזולאי, ynet ופלאש 90)

המשטרה הודיעה הערב (שלישי) כי היא סיימה את חקירתה בעניינם של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן והקבלן סמי לוי, שנחקרו בחשד לביצוע עבירות בתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית.

ממצאי החקירה, כך לפי המשטרה, "ביססו תשתית ראייתית לכאורה נגד ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן וסמי לוי כל אחד על פי חלקו לביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים, עבירות לפי חוק המחשבים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש מהלכי חקירה".

תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

החקירה הפכה לגלויה לפני כחצי שנה בעקבות חשד לפיו צביקה גנדלמן, בהיותו מועמד לראשות העיר, פעל לקידום אינטרסים של הקבלן סמי לוי בתמורה לתמיכתו האלקטורלית במועמדותו לראשות העיר. "קרבה פסולה זו לא דווחה על ידי הצדדים לגורמים הרלוונטיים בעירייה וזאת חרף היותם של החשודים בניגוד עניינים כאמור", מסרה המשטרה.

המשטרה ציינה כי החקירה כללה מספר פרשיות במהלכן נחקרו מספר רב של מעורבים, חלקם באזהרה, לרבות גנדלמן ולוי וכי החקירה התנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה והתמקדה בתופעת השחיתות הציבורית.

עוד נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לפגיעה בטוהר המידות הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר