"שירות בלתי מתפשר"

חברת 'אפיקים' הודיעה: "הנהג המקלל" - יושעה מהחברה

בעקבות חשיפת 'כיכר השבת' אודות נהג אוטובוס בקו 400 - מבני ברק לירושלים - שקילל וגידף את נוסעיו החרדים, החליטו בחברת 'אפיקים' להשעותו מעבודתו עד שיובא לדין משמעתי (חרדים, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חשיפת 'כיכר השבת': חברת 'אפיקים' הודיעה בעקבות חשיפת 'כיכר השבת' כי נהג החברה שקילל אמש (שלישי) את נוסעי האוטובוס החרדים בקו 400 - יושעה מתפקידו.

הנוסעים בקו 400 של חברת 'אפיקים', מבני ברק לירושלים, רק רצו להגיע ליעדם בשלום. אלא שזמן קצר אחרי שהחלה הנסיעה, נהג האוטובוס החל לקלל במערכת הכריזה של האוטובוס את החרדים ולנבל את פיו.

ההקלטה של הנהג

בין הדברים שהשמיע הנהג, שחלקם צונזרו על-ידי 'כיכר השבת' בשל ניבולי הפה הקשים, נשמע הנהג אומר: "חרדים פרזיטים, חיים על חשבון אחרים, הבנות שלי עובדות, והכסף של המיסים שלהם הולכים לעיריית ירושלים בני ברק ובית שמש. הטוב לב של החרדים הוא מדומה. מרביצים לחיילת שעוברת ברחוב, שורפים תמונות חיילים. כל החרדים אותו דבר".

עוד הוסיף הנהג בהקלטה שפורסמה ב'כיכר השבת': "האנשים של הרב אוירבך הם לא הקיצוניים, אלא כל החרדים הם אותו הדבר".

הפרסום ב'כיכר השבת', אמש

הנוסעת שבגינה התחוללה המהומה אמרה ל'כיכר השבת' כי "הכל החל כאשר עליתי לאוטובוס ולא אמרתי בוקר טוב לנהג". לדבריה, "זה לא היה בכוונה, אך מיד החלו קיתונות של קללות תוך שהוא מפנה לעברי פרצוף זועם ומאיים".

בתגובה לחשיפת הדברים, נמסר מחברת 'אפיקים' ל'כיכר השבת' כי "חברת אפיקים חרטה על דגלה מתן שירות בלתי מתפשר לנוסעים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לנטר, לפקח ולהשתפר באופן מתמיד".

עוד הוסיפו בחברה: "הנהג נשוא התלונה יושעה מעבודתו עד שיובא לדין משמעתי ובהתאם למסקנות ינקטו כנגדו צעדים משפטיים ואף תישקל המשך העסקתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר