שודר בטלויזיה הפלסטינית

שייח': "אללה הפך את היהודים לקופים ולחזירים, מזוהמים"

השייח' אוסאמה אל-טיבי הטיף במשך שעה ארוכה נגד 'מעללי' היהודים, במסגד תקווא שבסמוך לרמאללה, והדגיש: אני לא מתיימר להזכיר את כל דרכיהם הבזויות • צפו בהסתה (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משא הסתה ואנטישמיות מזעזע הושמע ביום שישי שעבר במסגד תקווא, באל-טירא שבסמוך לרמאללה, ושודר בטלויזיה של הרשות הפלסטינית, Palestine TV.

השייח' אוסאמה אל-טיבי הטיף במשך שעה ארוכה במשא יום השישי נגד יהודים ו'מעלליהם', תוך שהוא משמיע דברי אנטישמיות מזוויעים - ששודרו לאחר מכן מכלי תקשורת פלסטיני רשמי המקושר לשלטון אבו מאזן.

לדבריו של אל-טיבי (כפי שתורגמו מערבית על ידי רשת MEMRI), "בין תכונותיהם של היהודים... אני לא מתיימר להזכיר את כל דרכיהם הבזויות, אבל אני בטוח שאני יכול לחזור על כמה מן התכונות שהוזכרו על ידי אללה, כדי שנוכל לדעת מי האויב שלנו".

השייח' טען כי היהודים התנכלו לנביאי האיסלאם, וניסו להרוג את מוחמד בכל הזדמנות. לדבריו, "אחת מהתכונות שלה היהודים, היא שהם מקוללים, וכי הם משוללים מרחמיו של אללה".

"למה זה שבכל פעם שהיהודים עושים ברית, צד אחד נוטש אותו?. אללה קילל אותם... הפך אותם לקופים, חזירים. אלה היהודים, וזו עדותו של אללה עליהם", הסית השייח' כשלדבריו הדברים מופיעים בקוראן.

בנוסף האשים את היהודים ברמייה, וטען כי דרכיהם ה'מזוהמות' מועברות אצל היהודים מדור לדור. לדבריו, אך אומה בעולם לא תוכל לחיות לצד יהודים.

צפו:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר