"ההחלטה ברורה"

הנהלת 'אגודה' תתכנס בבני ברק; תדון גם בחוק הגיוס

עמדת 'אגודת ישראל' בעניין חוק הגיוס תובא לדיון בהנהלת מרכז אגודת ישראל, שתתכנס ביום ראשון בבני ברק. גורם בכיר ב'אגודה' ל'כיכר': "אין סיבה לכנס שוב את המועצת" (חסידים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
כינוס הנהלת 'אגודת ישראל. ארכיון (צילום: משה גולדשטיין)

הנהלת המרכז הארצי של 'אגודת ישראל' תתכנס ביום ראשון בבית 'אגודת ישראל' בבני ברק, לדיון בשורת נושאים מרכזיים העומדים על הפרק, בהם: "עמידת נציגי התנועה בממשלה, בכנסת וברשויות המקומיות, על שמירת קדושת השבת, והמאבק בחילול השבת על ידי חברות ממשלתיות".

לפי הודעת הזימון שקיבלו חברי הנהלת המרכז, גם חוק הגיוס על הפרק. "יידון נושא המשך העמידה על ביסוס מעמד בני הישיבות והמשך תלמודם ללא הפרעה וכן העמידה על משמר החינוך הטהור לבנים ולבנות", נכתב.

כמו כן, "על רקע הבחירות לעיריות ולרשויות המקומיות שהתקיימו לאחרונה, ייוחד פרק לסיכומים ולהתוויית דרך לסניפי אגודת ישראל להמשך פעולה".

את הישיבה זימנו יו"ר אגודת ישראל, הרב יוסף קופרברג ומזכ"ל אגודת ישראל, מ"מ ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט.

בפני הנהלת המרכז, יופיעו ראשי ונציגי התנועה במישורים הממלכתיים והמקומיים, ויסקרו את הנושאים העומדים על הפרק וצריכים לטיפול ולבירור.

"הנהלת המרכז תתן את דעתה לשורת הנושאים ותגבש את הדרכים להמשך פעולה, ולעשיה בקרב סניפי אגודת ישראל בכל רחבי ארץ ישראל, וכן לקשר עם המרכזים של אגודת ישראל ברחבי תבל", נכתב הבוקר בבטאוני 'אגודת ישראל'.

גורם בכיר ב'אגודת ישראל' אומר ל'כיכר השבת' כי אין סיבה לכנסת את המועצת החסידית לדיון בחוק הגיוס. לדבריו, "העמדה הנחרצת של מועצת גדולי התורה היא שבאם חוק הגיוס יעבור ללא שינוי משמעותי - ליצמן, פרוש, מוזס ואייכלר פורשים מהקואליציה, אין סיבה לכנס שוב את האדמו"רים מאחר וההחלטה ברורה וידועה גם לראש הממשלה בצורה הכי ברורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר